Purchase of catering services

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering pentru a VI-a întâlnire a Comitetului Regional de Reprezentanți în Cluj-Napoca din cadrul proiectului CrowdFundMatch, sediul ADR Nord-Vest, str. Donath 53A, pentru un număr estimat de maxim 35 de persoane:

Coffee break:

–      Cafea espresso – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)

–      Apă plată  (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană

–      Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană

–      Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană

–      Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă cel puțin 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.), aproximativ 200 gr / persoană și pâine

–      Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 100 gr / persoană

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

location: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, sala 1, parter.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare produs în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA (pentru fiecare cotă de TVA în parte).

Estimated value: 90 de lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Termenul de livrare este 18 decembrie 2025, ora 09:00.

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial

Termen depunere oferte: 10.12.2025, ora 15:00.

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

                                                                                                            

Articolul anterior
INSTRUCȚIUNEA 54 din 05.12.2025 privind mecanismul de supracontractare pentru Apelul de proiecte PRNV/2023/623/1 „Dezvoltarea infrastructurii educaționale în învățământul universitar”
Articolul următor
INSTRUCȚIUNEA Nr. 55/09.12.2025 privind suspendarea activității pentru Autoritatea de Management a Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 în perioada 25.12.2025 – 07.01.2026
Meniu
Skip to content