Purchase of catering services

Obiect achiziție: Servicii de catering pentru organizare de evenimente

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți organizată în cadrul proiectului DEBUTING, în data de 12 decembrie, pentru un număr estimat de 20 de persoane.

12.12.2025, Coffee break – ora 9:30 – 20 de persoane

  • cafea (zahar + lapte) – 1 buc/ persoana
  • apa plata, minerală la 500 ml – 1,5 buc / persoana
  • patiserie sărată – 60g/ persoană
  • platouri prăjituri (sau de tip tartă) – 50g/ persoană

12.12.2025, Prânz – ora 13:00 – 20 de persoane

  • platouri reci pe bază de legume, brânzeturi, mezeluri – 35g/ persoană
  • 4 sortimente de pizza (din care una vegetarian) – 140g/ persoana – servite in platouri cu capac, mixate, feliate să poată fi servite usor; pizza vegetariană servită separat in cutie.

Se vor asigura de către furnizor:

  • Ambajajele pentru platouri și pentru pizza, pahare și farfurii de unică folosință, furculițe, lingurițe/bețigașe de amestecat, șervețele

location: Centrul de Tineret al Primăriei Cluj-Napoca, Str. Iuliu Maniu nr.1

Termenul de predare: 12 decembrie 2025, conform specificațiilor

Contract: NOT

Term of delivery/performance/execution conform cu specificațiile tehnice

Valoarea estimată in lei fără TVA:  80 lei/persoană, preț fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR).

Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA pentru fiecare serviciu în parte, indicând prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent.

Alte mențiuni:

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen limita de primire a ofertelor: 04.12.2025

Articolul anterior
Purchase of catering services
Meniu
Skip to content