Purchase object: Achiziția de servicii de catering
Purchase object description (technical specifications): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării vizitei DG REGIO din perioada 6-9 octombrie 2025, evenimentul urmând să se desfășoare la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca în data de 7 octombrie 2025.
Servicii de catering în data de 07.10.2025
locationsția: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293
Servicii de catering – Prânz, 07.10.2025, livrat la ora 13:30 pentru a fi servit de participanți la ora 14:00
Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez
Numărul estimat de participanți: 11
- Gustare rece – minimum 200 g/participant
- Minimum 8 preparate dintre care
- Minimum 2 preparate vegetariene /de post
- Minimum 2 preparate pe bază de carne
- Minimum 2 preparate pe bază de brânză
- Gustare caldă – minimum 400 g/participant
- 2 preparate pe bază de carne de porc, pui sau pește
- 1 alternativă vegetariană/de post în locul preparatelor pe bază de carne pentru participanții vegetarieni (această opțiune fiind comunicată cu o zi înainte de eveniment, doar dacă este cazul)
- Garnitură compusă din 2 preparate
- Salată
- Asortimente de pâine sau chifle – minimum 2 felii de pâine/participant sau minimum 1 chiflă/participant
- Desert – minimum 100 g/participant
- Băuturi non-alcoolice
- Suc carbogazos și/sau neacidulat – minimum 0,5 l/participant
- Cafea – minimum 1 cafea/participant
De asemenea, vor fi asigurate 4 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Contract: NO
Delivery/performance/execution term: 07.10.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Valoare totală estimată în lei fără TVA: 120 lei/participant
Termen depunere oferte: 25.09.2025, ora 11:00