Purchase of catering services

Purchase object description (technical specifications):

Servicii de catering pentru participanții la evenimentul “EIT Health i-Days Cluj-Napoca 2025: Innovating for a Golden Age”, în cadrul proiectului NOTRE, în Cluj-Napoca, la Hub ZBOR BCR, str. Episcop Ioan Bob nr. 12, pentru un număr estimate de 50 persoane pentru zilele de 7 – 8 noiembrie 2025.

I. Ziua 1: 7 noiembrie 2025 – estimat 50 persoane

Prânz – ora 13:00 -14:00

Servit în regim de buffet suedez – minim 500 gr/persoană:

  • salată (2 tipuri)
  • preparat cu carne servit cald (2 tipuri)
  • preparat fără carne servit cald (2 tipuri)
  • desert – plăcintă / prăjitură de casă – minim 100 gr/persoană
  • apă plată / apă minerală (500 ml) – 1 bucată / pers
  • cafea espresso (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr plic) – 1 buc/ pers
  • pâine / chiflă – 50 gr

Pauză cafea – ora 16:00

  • cafea espresso (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr plic) – 1 buc/ pers
  • apă plată / apă minerală (500 ml) – 1 bucată / pers
  • patiserie dulce proaspăt coaptă – 100 gr/pers
  • patiserie sărată proaspăt coaptă – 100 gr/pers

II. Ziua 2: 8 noiembrie 2025 – estimat 50 persoane

Welcome coffee – ora 8:30

  • cafea espresso (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr plic) – 1 buc/ pers
  • apă plată, apă minerală (500 ml) – 1 bucată / pers
  • patiserie dulce proaspăt coaptă – 50 gr/pers
  • patiserie sarata proaspăt coaptă – 50 gr/pers

Prânz, ora 13:00 -14:00

Servit în regim de buffet suedez – minim 500 gr/persoană:

  • salată (2 tipuri)
  • preparat cu carne servit cald (2 tipuri)
  • preparat fără carne servit cald (2 tipuri)
  • desert – plăcintă / prăjitură de casă – minim 100 gr/persoană
  • apă plată / apă minerală (500 ml) – 1 bucată / pers
  • pâine / chiflă – 50 gr

Pauză cafea – ora 16:00

  • cafea espresso (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr plic) – 1 buc/ pers
  • patiserie dulce proaspăt coaptă – 50 gr/pers
  • patiserie sarata proaspăt coaptă – 50 gr/pers

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: farfurii, tacâmuri, pahare, lingurițe/bețișoare de amestecat, din materiale prietenoase cu mediul; de asemenea fețe de masă, șervețele.  Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Locația: Hub ZBOR BCR, Str. Episcop Ioan Bob nr. 12, Cluj-Napoca

Contract: NOT

Term of delivery/ rendering/ execution: în fiecare din cele două zile la orele menționate.

Alte mențiuni: 110 lei/persoană/zi, preț fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoană fără TVA și cu TVA-ul diferențiat pe cote de TVA.

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic sau mai mare față de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte: 17.10.2025.

           

                                                                                            

Previous Post
Ghidul Solicitantului 714.A (apel 2) – Regenerare urbană și securitatea spațiilor publice – Apel dedicat Municipiilor reședință de județ Bistrița și Satu Mare
Menu
Skip to content