Purchase object: Achiziția de servicii de catering
Purchase object description (technical specifications): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării ședinței rețelei regionale de comunicare. Evenimentul face parte din demersul comun de asigurare al unei comunicări eficiente și transparente privind impactul fondurilor europene asupra vieții de zi cu zi a cetățenilor din comunitățile noastre.
Servicii de catering în data de 27.10.2025
locationsția: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293
Servicii de catering – Prânz, 27.10.2025, livrat la ora 11:45 pentru a fi servit de participanți la ora 12:30
Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez
Numărul estimat de participanți: 10
- Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:
-
-
- Gramaj: minimum 400 g/participant
- Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
- Minimum 2 preparate vegetariene;
- Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi;
- Minimum 4 preparate pe bază de carne;
- Pâine/Chiflă – minimum 1 buc/participant;
- Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
- Sucuri carbogazoase și/sau naturale (minimum 500 ml/participant);
- Farfurii și tacâmuri de unică folosință biodegradabile (sustenabile – realizate din resurse regenerabile, prietenoase cu mediul înconjurător).
-
De asemenea, vor fi asigurate 4 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.
Contract: NO
Delivery/performance/execution term: 27.10.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Valoarea estimată in lei fără TVA: 75 lei/participant
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Termen limita de primire a ofertelor: 24.10.2025, ora 12.00.