Purchase object description (technical specifications): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării sesiunii de instruire pentru îmbunătățirea competențelor privind contractele de achiziție finanțate din fonduri publice în conformitate cu HG1/2018 în data de 27 noiembrie 2025 la sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath.
Servicii de catering în data de 27.11.2025
Numărul estimat de participanți: 100
locationsția: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293
Welcome Coffee, livrat în data de 27.11.2025, la ora 09:00 pentru a putea fi servit de către participanți la ora 09:30
- Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte, paletine
Prânz, livrat în data de 27.11.2025, la ora 12:30 pentru a putea fi servit de către participanți la ora 13:00.
Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez
- Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:
-
-
- Gramaj: minimum 400 g/participant
- Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
- Minimum 2 preparate vegetariene;
- Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi;
- Minimum 4 preparate pe bază de carne;
- Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
- Gramaj: minimum 400 g/participant
-
- Pâine/Chiflă – minimum 1 buc/participant;
-
-
- Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
- Sucuri carbogazoase și/sau naturale (minimum 500 ml/participant);
- Farfurii și tacâmuri de unică folosință biodegradabile (sustenabile – realizate din resurse regenerabile, prietenoase cu mediul înconjurător).
-
De asemenea, vor fi asigurate 10 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NO
Delivery/performance/execution term: 27.11.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Termen depunere 21.11.2025, ora 14:00.
Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informatii suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.




