Purchase of catering services

Regarding the acquisition of:  catering services

Obiect achiziţie: în vederea organizării ,,Intalnire de lucru privind cererile de rambursare pe Axa 8 – proiecte nefinalizate”. Evenimentul este propus a avea loc in data de 23 noiembrie 2018.  

Locația: Cluj Napoca, Doroabantilor Nr.3

Purchase object description (technical specifications):

Numar estimat de participanti – 55 de persoane.

Termen de depunere a ofertelor: 20.11.2018.

Valoarea estimata 25 lei + tva /participant 

  1. Catering services:
    1. Welcome coffee

·   Coffee, milk, disposable glasses/cups, white/brown sugar,

·   Ceai: trei tipuri;

·   The water 1 sticlă apă plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoana.

·   Patiserie: dulce si scomplicatedrată

·   Fructe: minim  trei tipuri(banane, mere, struguri sau pere) in cantitati egale.

The final number of participants will be confirmed one day before the event, which may be higher or lower than the initially estimated number.

Period: 23 noiembrie 2018

Contract : NU

Term of delivery/performance/execution confom cu specificatiile tehnice

                                                    

Previous Post
MODIFICARI la ghidul solicitantului pentru reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane (apelurile de proiecte nr. POR/2017/3/3.2/1/7 REGIUNI, POR/2017/3/3.2/1/BI și POR/2017/3/3.2/1/ITI)
Next Post
MODIFICARI la ghidul solicitantului pentru reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane (apelurile de proiecte nr. POR/2017/3/3.2/1/7 REGIUNI, POR/2017/3/3.2/1/BI și POR/2017/3/3.2/1/ITI)
Menu
Skip to content