Purchase of catering services

Hereby, the Northwest Regional Development Agency, as the Contracting Authority, invites you to participate in the public procurement of Servicii de catering la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca, calea Dorobanílor nr.3, in data de 27-28.09.2017.

 Purchase object description (technical specifications):

27 septembrie 2017 (durata evenimentului 8 ore – 9:00 am- 5:00 pm)

– servicii catering pentru două pauze de cafea și pauză de prînz pentru un număr maxin de 30 particpanți.

Catering services:

  1. welcome coffee cu cafea espresso, ceai, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  2. coffee break: cafea, ceai lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  3. lunch – bufet suedez care să includă cel puțin 8 tipuri de aperitive (ex. rulada carne, bulete de cașcaval, boboș cu brânză, etc), cu o cantitate de minin 300 gr / pers.; pâine.

Se vor asigura cîte două cafele și cîte două sticle de apă pe participant (una plată / una carbogazificata.

Napkins, glasses, cups, mugs (or plastic/paper cups), plates, cutlery, etc. will also be provided.

 28 septembrie 2017 (durata evenimentului 8 ore 9:00 am- 5:00 pm)

– servicii catering pentru două pauze de cafea și pauză de prînz pentru un număr maxin de 30 particpanți.

Catering services:

  1. welcome coffee cu cafea espresso, ceai, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  2. coffee break: cafea, ceai lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  3. lunch – bufet suedez care să includă cel puțin 8 tipuri de aperitive (ex. rulada carne, bulete de cașcaval, boboș cu brânză, etc), cu o cantitate de minin 300 gr / pers.; pâine.

Se vor asigura cîte două cafele și cîte două sticle de apă pe participant (una plată / una cu bule).

Napkins, glasses, cups, mugs (or plastic/paper cups), plates, cutlery, etc. will also be provided.

Durata evenimentului 8 ore (9:00 am- 5:00 pm)

Valoarea estimată (fără TVA): 54 lei / pers / zi x 30 pers = 54 lei / pers x 2 zile x 30 persoane = 3.240 lei

Sursa finantare: BisNet Transylvania

The bidders will send the bids by email to the address ioana.neag@nord-vest.ro, Financial offers are drawn up by highlighting the unit price in lei without VAT/person and total value.

The language of the offer is Romanian.

The criterion used for awarding the contract is The lowest price

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, str. Dorobantilor no 3, code 400118, phone 0744777425, +40264431550, fax: +40 264439222, email ioana.neag@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte 15.09.2017 ora 17.00.

Previous Post
Acquisition of accommodation services
Next Post
Răspuns clarificări – Achiziție servicii organizare Team building
Menu
Skip to content