Purchase of catering services

 Purchase object description (technical specifications): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării workshop-ului/seminarului cu actorii relevanți din domeniul locuirii și al integrării sociale în vederea identificării unor soluții sustenabile pentru comunitatea rroma din așezarea informală Pata Rât.

Servicii de catering în data de 09.12.2025

Numărul estimat de participanți: 30

locationsția: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293

Catering services

Prânz, livrat în data de 09.12.2025, la ora 11:30 pentru a putea fi servit de către participanți la ora 12:00

Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez

  • Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:
      • Gramaj: minimum 400 g/participant
        • Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
          • Minimum 2 preparate vegetariene;
          • Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi;
          • Minimum 4 preparate pe bază de carne;
  • Pâine/Chiflă – minimum 1 buc/participant;
      • Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
      • Sucuri carbogazoase și/sau naturale (minimum 500 ml/participant);
      • Farfurii și tacâmuri de unică folosință biodegradabile (sustenabile – realizate din resurse regenerabile, prietenoase cu mediul înconjurător).

De asemenea, vor fi asigurate 7 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va cuprinde:

Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NO

Delivery/performance/execution term: 09.12.2025, conform cu specificațiile tehnice.

Termen depunere oferte: 26.11.2025, ora 14.

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

                   

Previous Post
Aniversarea INTERREG – 35 de ani în Europa și 18 ani de cooperare teritorială europeană în România
Menu
Skip to content