Regarding the purchase of: Services de instruire profesională – Un seminar de instruire pentru aplicarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1/2018
Obiect achiziție Servicii de instruire profesională – organizarea unui seminar de instruire în vederea creșterii capacității administrative prin îmbunătățirea cunoștințelor și competențelor pe contracte de tip HG 1/2018
Descriere grup țintă:
- Personal din cadrul autorităților publice locale
Locul unde va avea loc sesiunea de instruire este Cluj Napoca, Str Donath 53/A, participarea grupului țintă la sesiuni realizându-se doar fizic.
Număr estimat de participanți: 100 de persoane.
Descriere obiect achiziție:
- Număr sesiuni de instruire și durată/ sesiune: o sesiune cu o durata de o zi. (8h / zi de instruire)
- Tematica programului de instruire:
- Implementarea Modificărilor în cadrul Contractelor tip ”HG 1/2018 (Anexa 1 sau 2)”, în sensul Clauzei 37. [Modificări].
- Riscurile aferente Proiectului Tehnic, prin prisma celor două tipuri de contract: Anexa 1 și Anexa 2 din HG 1/2018.
La finalul sesiunii de instruire se va rezerva timp suficient pentru o secțiune de întrebări și răspunsuri.
Cerințe pentru prestator:
- Instruirea participanților, inclusiv pregătirea și distribuirea materialelor de instruire, evidența participanților, colectarea și transmiterea către beneficiar a fișelor de feedback a participanților;
Cerințe specialist:
- Absolvent studii superioare, licențiat în domeniul tehnic / inginerie civilă sau echivalent;
- Minim 3 ani experiență în asistență tehnică și supervizare a lucrărilor de infrastructură executate în cadrul contractelor de tipul HG 1/2018 – conform standardelor specifice de calitate internaționale.
Experiența specialistului va fi probată prin următoarele documente: CV susținut cu documente justificative: contracte de servicii/ contracte de muncă/ certificări/ recomandări de la beneficiari/ extrase REVISAL/ alte documente justificative;
Valoare estimată în lei fără tva: 18.000,00 lei (fără TVA)
MENȚIUNE: Plata serviciului de instruire va fi facută de către beneficiar, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la finalizarea instruirii și după emiterea facturii de către acesta. La factura emisă se va ca atasa lista de participanti, cu date de identificare si semnatura de primire a diplomelor de participare.
Beneficiarul nu va finanța nicio cheltuială suplimentară apărută pe parcursul prestării serviciilor.
Stabilirea exactă a datei de desfășurare a sesiunii de formare, precum și lista participanților va fi comunicată prestatorului cu minim 5 zile lucrătoare înainte.
Data de desfășurare a instruirii: 27 Noiembrie 2025.
Contract: NO
Other mentions:
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Strada Donath nr. 53A 3, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro , to the attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 21.11.2025 ora 14:00




