Purchase of catering services

Purchase object description (technical specifications): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării sesiunii de instruire pentru îmbunătățirea competențelor privind contractele de achiziție finanțate din fonduri publice în conformitate cu HG1/2018 în data de 27 noiembrie 2025 la sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath.

Servicii de catering în data de 27.11.2025

Numărul estimat de participanți: 100

locationsția: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293

Welcome Coffee, livrat în data de 27.11.2025, la ora 09:00 pentru a putea fi servit de către participanți la ora 09:30

  • Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte, paletine

Prânz, livrat în data de 27.11.2025, la ora 12:30 pentru a putea fi servit de către participanți la ora 13:00.

Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez

  • Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:
      • Gramaj: minimum 400 g/participant
        • Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
          • Minimum 2 preparate vegetariene;
          • Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi;
          • Minimum 4 preparate pe bază de carne;
  • Pâine/Chiflă – minimum 1 buc/participant;
      • Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
      • Sucuri carbogazoase și/sau naturale (minimum 500 ml/participant);
      • Farfurii și tacâmuri de unică folosință biodegradabile (sustenabile – realizate din resurse regenerabile, prietenoase cu mediul înconjurător).

De asemenea, vor fi asigurate 10 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va cuprinde:

Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NO

Delivery/performance/execution term: 27.11.2025, conform cu specificațiile tehnice.

Termen depunere 21.11.2025, ora 14:00. 

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informatii suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

                                                                                                            

Previous Post
Achiziție de program de formare profesională
Next Post
Achiziție de program de formare profesională
Menu
Skip to content