Purchase of catering services

Purchase object: Achiziția de servicii de catering

Purchase object description (technical specifications): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării ședinței rețelei naționale de comunicare. Evenimentul face parte din demersul comun de asigurare al unei comunicări eficiente și transparente privind impactul fondurilor europene asupra vieții de zi cu zi a cetățenilor din comunitățile noastre.

Servicii de catering în data de 24.11.2025

Valoarea totală estimată în lei fără TVA: 75 lei/participant

Numărul estimat de participanți: 15

locationsția: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293

Prânz, livrat în data de 24.11.2025, la ora 12:30 pentru a putea fi servit de către participanți la ora 13:00

Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez

  • Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:
      • Gramaj: minimum 400 g/participant
        • Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
          • Minimum 2 preparate vegetariene;
          • Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi;
          • Minimum 4 preparate pe bază de carne;
  • Pâine/Chiflă – minimum 1 buc/participant;
      • Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
      • Sucuri carbogazoase și/sau naturale (minimum 500 ml/participant);
      • Farfurii și tacâmuri de unică folosință biodegradabile (sustenabile – realizate din resurse regenerabile, prietenoase cu mediul înconjurător).

De asemenea, vor fi asigurate 4 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va cuprinde:

Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NO

Termen depunere oferte: 19.11.2025

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
ERATĂ nr. 3 pentru Ghidul Solicitantului 131.F – Sprijin pentru internaționalizarea IMM-urilor
Menu
Skip to content