Purchase object: Achiziția de servicii de restaurant
Purchase object description (technical specifications): Serviciile de restaurant sunt necesare în vederea organizării vizitei DG REGIO din perioada 6-9 octombrie 2025. În data de 6 octombrie 2025 membrii Comisiei Europene și experții ADR Nord-Vest vor vizita proiecte de succes din Cluj-Napoca și ulterior vor servi cina la un restaurant situat într-o zonă centrală, în apropiere de obiectele vizitate, respectiv în apropiere de Turnul Pompierilor, ultimul obiectiv vizitat în cadrul vizitei din data de 6 octombrie 2025.
Servicii de restaurant în data de 06.10.2025 pentru un număr estimativ de 11 participanți
locationsția pentru serviciile de restaurant: Unitate centrală din municipiul Cluj-Napoca, situată la maximum 800 m distanță de Turnul Pompierilor, situat pe Str. Tipografiei nr. 17, Cluj-Napoca, cod postal 400394
I. Servicii de restaurant – Cină, 06.10.2025, ora 20:00
II. Valoarea estimate 300 lei/participant+TVA
Cina va fi servită la locația prestatorului, în regim bufet suedez sau la farfurie în data de 06.10.2025, la ora 20:00 și va include următoarele
1) Gustare rece – minimum 200 g/participant
- Minimum 6 preparate dintre care
- Minimum 1 preparat vegetarian/de post
- Minimum 2 preparate pe bază de carne
- Minimum 2 preparate pe bază de brânză
2) Preparat de bază – minimum 300 g/participant
- 2 preparate pe bază de carne de porc/pui/pește
- 1 alternativă vegetariană/de post în locul preparatelor pe bază de carne pentru participanții vegetarieni (această opțiune fiind comunicată cu o zi înainte de eveniment, doar dacă este cazul)
- Garnitură compusă din 2 preparate
- Salată
- Asortimente de pâine sau chifle – minimum 2 felii de pâine/participant sau minimum 1 chiflă/participant
3) Desert – minimum 75 g/participant
4) Pachet de băuturi non-alcoolice
- Suc carbogazos și/sau neacidulat – minimum 0,5 l/participant
- Apă plată – minimum 0,33 l/participant
- Apă minerală – minimum 0,33 l/participant
- Cafea – minimum 1 cafea/participant
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de cină/participant. Acestea vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu va include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NO
Delivery/performance/execution term: 06.10.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Contract: NOT
Termen depunere oferte: 30.09.2025, ORA 11.
Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.