Achiziție de servicii de catering pentru o vizită de studiu

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru participanții la vizita de studiu pe teme de dezvoltare și mobilitate urbană din cadrul proiectului INTEGRA în Cluj-Napoca, pentru un număr estimat de 25 de persoane în data de 1 octombrie, ora 17.00.

Specificații:

  • Limonadă – 1 buc de aprox. 500g /persoană
  • Cutii ambalate cu 4 tipuri de mini-prăjituri / tarte/ – aproximativ 150 gr/persoană
  • Șervețele.

Location: Bază Troleibuze Gheorgheni CTP, Str. Soporului nr. 13

Termenul de livrare/prestare/executare: 1 octombrie 2025, ora 17.00.

Alte mențiuni: 33 lei/persoană, preț fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR). Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA pentru fiecare serviciu în parte, indicând prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent.

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial

Valoarea estimata 33 lei/persoana +TVA.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte: 23.09.2025, ORA 11.

Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

           

                                                                                                            

Previous Post
Purchase of catering services
Next Post
Achiziția de servicii de restaurant și servicii de catering
Menu
Skip to content