Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru întâlnirea consorțiului și a grupului de stakeholders din cadrul proiectului INTEGRA, sediul ADR Nord-Vest, str. Donath 53A, pentru datele de 30 septembrie și 01 octombrie 2025, pentru un număr estimat de maxim 40 persoane în data de 30 septembrie și 20 de persoane în data de 01 octombrie 2025.
I. Ziua 1: 30.09.2025 – 40 de persoane
Coffee break: 9.30 și 11.00
- Cafea – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
- Limonada (330 ml/ persoană) – 1 buc/persoană
- Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană
Prânz: 13.30 – 14.30
- Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă cel puțin 6 tipuri de aperitive atât pe bază de carne cât și fără carne (ex: brânză, șnițel, mezeluri, legume, etc) , salată tartinabilă (ex. de vinete) – 200 gr/ persoană
- Un preparat tradițional servit cald (ex: sarmale, care să includă și pâine, smântână) – 200 gr / persoană
- Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 150 gr/ persoană
Se vor asigura de către furnizor:
- 5 mese pliabile dreptunghiulare
- 13 fețe de masă
- șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
location: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, sala 1 (sala mică), parter.
Termenul de predare: 30 septembrie, ora 9.00
II. Ziua 2: 01.10.2025 – 20 de persoane
- Coffe break, ora 09:00 și 11:00
- Cafea espresso – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
- Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Apă minerală (500 ml/ persoană) – 1 buc persoană
- Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr/persoană
- Masa de prânz, în intervalul 13:00-14:00
- Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă cel puțin 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (ex: brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.), – aproximativ 250 gr / persoană
- Desert de tip finger food/ (ex: mini-tarte) – aproximativ 150 gr.
Se vor asigura de către furnizor: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic
location: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, hol, parter
Termenul de predare: 1 octombrie 2025, ora 9.00
Estimated value in lei without VAT:
- 120 lei/persoană – pentru 30.09.2025
- 100 lei/ persoană – pentru 1.10.2025
Alte mențiuni: 120 lei/persoană pt 30.09.2025, 100 lei/ persoană pt 01.10.2025, preț fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR). Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA pentru fiecare serviciu în parte, indicând prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire -Prețul cel mai scăzut
Contract: NOT
Termen depunere oferte: 23.09.2025, ORA 11
Offers are sent by email to: achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.