Purchase of catering services

Purchase object: Catering services

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii de catering pentru întâlnirea consorțiului și a grupului de stakeholders din cadrul proiectului INTEGRA, sediul ADR Nord-Vest, str. Donath 53A, pentru datele de 30 septembrie și 01 octombrie 2025, pentru un număr estimat de maxim 40 persoane în data de 30 septembrie și 20 de persoane în data de 01 octombrie 2025.

 Ziua 1: 30.09.2025 – 40 de persoane

Coffee break: 9.30 și 11.00

  • Cafea – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
  • Limonada – 1 buc/persoană
  • Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană

Prânz: 13.30 – 14.30

  • Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă cel puțin 6 tipuri de aperitive atât pe bază de carne cât și fără carne (ex: brânză, șnițel, mezeluri, legume, etc) , salată tartinabilă (ex. de vinete) – 200 gr/ persoană
  • Un preparat tradițional servit cald (ex: sarmale, care să includă și pâine, smântână) – aprox. 200 gr / persoană
  • Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 150 gr/ persoană

Se vor asigura de către furnizor:

  • 5 mese pliabile dreptunghiulare
  • 13 fețe de masă
  • șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

location: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, sala 1 (sala mică), parter.

Termenul de predare: 30 septembrie, ora 9.00

Estimated value: 120 lei/persoana + TVA

 

Ziua 2: 01.10.2025 – 20 de persoane

  • Coffe break, ora 09:00 și 11:00
  • Cafea espresso – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
  • Apă plată  (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Apă minerală (500 ml/ persoană) – 1 buc persoană
  • Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană

Masa de prânz, în intervalul 13:00-14:00

  • Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă cel puțin 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (ex: brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.), – aproximativ 250 gr / persoană
  • Desert de tip finger food/ (ex: mini-tarte) – aproximativ 150 gr.

Se vor asigura de către furnizor: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic

location: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, hol, parter.

Termenul de predare: 1 octombrie 2025, ora 9.00

Estimated value: 100 lei/persoană + TVA

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/pachet.

 Other mentions:

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic sau mai mare faţă de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

 Contract: NOT

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Strada Donath nr. 53A, cod poștal 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, to the attention of the Public Procurement Office.

Termen depunere oferte: 17.09.2025, ora 11:00. 

Previous Post
Purchase of catering services
Next Post
Verification Officer for Procurement and Conflict of Interest
Menu
Skip to content