Expert cu rol de ofițer constatare nereguli

ADR North-West caută specialişti pentru a fi angajați pe perioadă determinată de 1 an, cu normă întreagă sau parțială, pentru ocuparea unui post de Expert cu rol de ofițer constatare nereguli în cadrul Departamentului Constatare Nereguli, Antifraudă / DAMPRNV 2021-2027. Activitatea se poate desfășura și în regim de telemuncă.

Key Responsibilities / Duties:

– titularul colaborează cu: Experţii din cadrul AMPRNV 2021-2027, cu Experţii ADR Nord-Vest din structurile de suport; referenţi; organisme de audit şi de control; reprezentanţi ai CE.

– realizează activități specifice de constatare a neregulilor și stabilire a creanțelor bugetare, rezultate din neregulile apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, de investigare suplimentară pentru stabilirea eligibilității unor cheltuieli care au fost solicitate la rambursare/plată, înainte de plata sumelor către Beneficiari, precum și de identificare a eventualelor indicii de fraudă, aferente intervențiilor finanțate prin PR NV 2021-2027, în temeiul OUG nr. 66/2011, cu modificările și completările ulterioare.

– realizează activități specifice de investigare a încălcării legislației în domeniul ajutorului de stat/de minimis aferente intervențiilor finanțate prin PR NV 2021-2027, în conformitate cu prevederile normelor metodologice proprii emise pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 25 din OUG 77/2014, cu modificările și completările ulterioare.

Conditions for participation in the selection:

Educație și calificări:

Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în următoarele domenii fundamentale, aşa cum sunt prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 433/2022:

  • Științe sociale, ramuri de știință: ştiinţe economice, științe juridice; științe administrative
  • Științe inginerești.

Experiența profesională:

  • Experiență, ulterior licențierii de cel puțin 5 ani, dovedită prin carnet de muncă, adeverință, raport REVISAL, contract de muncă;
  • vechime de cel puțin 5 ani în domeniul implementării, gestionării sau controlului/auditului operaţiunilor finanţate din fonduri publice sau private;
  • constituie avantaj experiența de cel puțin 5 ani în domeniul constatării neregulilor/fraudelor și stabilirii corecțiilor financiare/creanțelor bugetare și în domeniul juridic, respectiv în domeniul achizițiilor publice.

 Abilităţi şi competenţe:

  • Cunoştinţe despre managementul de proiect (avantaj certificarea cu diploma de Manager de proiect);
  • Teamwork;
  • Abilități de exprimare scrisă și vorbită adecvate postului;
  • Capacitate de muncă individuală ridicată;
  • Gândire critică dezvoltată;
  • Capacitate de sinteză și structurare a unor volume mari de informații;
  • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criza;
  • Disponibilitate deplasări pe teren destinate activităților specifice (vizite verificare la fața locului)
  • Permis de conducere auto categ. B
  • Cunoștințe foarte bune de operare PC, minim Office Word și Excel

Stage selection and timing activities:

  • Anunţul privind selecția organizată va fi transmis la AJOFM şi va fi postat pe site-ul ADR Nord-Vest în data de 25.06.2025.
  • Persoanele interesate vor transmite până în data de 01.07.2025, ora 16.00 următoarele documente pe email la adresa resurse.umane@nord-vest.ro:
    • copy of identity document;
    • CV;
    • copies according to study documents;
    • copies of the documents certifying the professional experience (according to the requirements), signed, with the registration number from the employer;
  • Comunicarea rezultatelor privind eligibilitatea candidaților se va face telefonic și/sau pe email până la data 03.07.2025, până la ora 16.00; candidații care întrunesc cerinţele obligatorii ale postului vor fi invitați să se prezinte la interviu.
  • Interviurile de selecţie se vor desfăşura în data de 07.07.2025, la ora comunicată de către comisia de selecție, la sediul secundar al A.D.R. Nord-Vest de la adresa din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, Jud. Cluj sau online.
  • Comunicarea rezultatelor obţinute la interviul de selecţie se va face până la data de 09.07.2025, după finalizarea lucrărilor comisiei de selecţie.

 

Previous Post
Achiziție servicii de organizare evenimente – închiriere instalație de sonorizare
Next Post
ERATĂ – CORRIGENDUM nr. 5 pentru Ghidul Solicitantului 132.A.2 – Sprijinirea dezvoltării unor investiții inițiale ale unor IMM-uri în cadrul parcurilor de specializare inteligentă
Menu
Skip to content