Obiect achiziție: servicii de închiriere autocar cu șofer pentru transportul participanților la vizitele de studiu și bune practici din cadrul proiectului Debuting, desfășurate în Cluj-Napoca, conform specificațiilor de mai jos:
Purchase object description (technical specifications):
- Data călătoriei: 2 iulie 2025, intervalul 08:00-18:00
- Număr de persoane: aprox. 35 (numărul exact va fi comunicat în ziua de dinaintea deplasării, dar nu poate fi mai mare de 40)
- Furnizorul va asigura șofer pentru mijlocul de transport
- Furnizorul se va asigura de accesul autocarului la locațiile descrise mai jos (inclusiv taxe de parcare, dacă este nevoie)
- La data prestării serviciului, furnizorul trebuie să îndeplinească toate prevederile legale referitoare la circulația pe drumurile publice a autovehiculului care execută transportul de persoane (ITP, RCA etc.)
- La data prestării serviciului, mijlocul de transport trebuie să fie salubrizat, spălat și dezinfectat și totodată să aibă instalație de aer condiționat funcțională
Itinerar*:
0830-0900 Deplasare din zona parcării hotelului Radisson Blu (Aleea Stadionului, Cluj-Napoca), la CREIC – Centrul Regional de Excelență în Industriile Creative (str. Tiberiu Popoviciu nr. 2-4, Lomb, Cluj-Napoca)
1600-1630 Întoarcere în Cluj-Napoca, la același hotel (Radisson Blu)
* furnizorul nu trebuie să asigure obligatoriu disponibilitatea autocarului în proximitatea CREIC, însă va desemna o persoană de contact cu care se va putea comunica telefonic în timp real în situația în care se va modifica ora de întoarcere la hotel.
Oferta financiară va conţine costul închirierii autocarului cu șofer și va fi exprimat în RON + TVA.
Termen de livrare/prestare/executare: iulie 2025
Other mentions:
Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”
Valoarea estimata 2.000 lei+TVA
Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA.
Contract: NOT
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Offer submission deadline 18.06.2025
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.