Achiziție servicii de cazare în regim hotelier, închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Regarding the acquisition of: servicii de cazare în regim hotelier, închiriere sală de conferințe și servicii de catering;

Purchase object: Organizarea unui workshop pentru evaluarea și planificarea activităților de comunicare aferente impactului și rezultatelor proiectelor implementate prin POR 2014-2020;

Location: Cluj-Napoca sau Florești. ADR Nord-Vest poate vizita locațiile înainte de atribuirea contractului și le poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punct de vedere estetic și igienic.

Purchase object description (technical specifications):

Accommodation services

  • Cazare pt două nopți în perioada 12.01 – 14.01.2022;
  • 7 camere în regim “single” cu mic dejun inclus, tip buffet.
  • 8 locuri de parcare rezervate pentru întreaga perioadă;

Valoare estimată pentru cazare: 140 Lei/persoană/noapte

Închiriere sală de conferințe și sală pentru servirea mesei

  • Se solicită o sală pentru conferința cu o capacitate de aproximativ 20 de participanți, situată la aceeași adresă cu unitatea de cazare;
  • Sala va fi la dispoziția ADR Nord-Vest în perioada 12-14 Ianuarie 2022, în primele două zile în intervalul orar 8-19, iar în 14 ianuarie în intervalul orar 8-14;
  • Aranjare tip boardroom, mesele și scaunele așezate în formă dreptunghiulară sau ovală. Complementar va fi prevăzută o masă pentru coffe break;
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, whiteboard sau flipchart și accesorii pentru scris;
  • Se solicită, separat de sala de conferințe, rezervarea unei zone pentru servirea prânzului și a cinei în restaurantul unității de cazare;

Valoare estimată: 100 Lei/zi

Servicii de catering pentru un număr estimativ de 10 persoane:

 2 x Coffee break

  • Cafea, lapte, pahare/cești de unică folosință, zahăr alb/brun;
  • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun;
  • Patiserie: dulce/sărată;
  • Fructe;
  • Napkins, spoons or plastic accessories for mixing the contents of sweetened beverages.

Valoare estimată pentru un Cofee break: 45 Lei/persoană

3 X Prânz:

  • Masa de prânz, tip bufet suedez, va conține următoarele: meniu normal, (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri);
  • Veselă, tacâmuri, pahare, șervețele;
  • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Natural juice and carbonated water.

Valoare estimată pentru un prânz: 60 Lei/persoană

2 x Cină:

  • Cina, tip bufet suedez, va conține următoarele: meniu normal, (supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri);
  • Veselă, tacâmuri, pahare, șervețele;
  • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană  + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
  • Natural juice and carbonated water.

Valoare estimată pentru o cină: 60 Lei/persoană

În ofertă vor fi prezentate felurile de mâncare propuse pentru fiecare prânz și cină conform specificațiilor de mai sus: supa – 2 feluri, fel principal – 2 feluri, desert – 2 feluri.

Numărul final al camerelor necesare și al participanților va fi confirmat cu o zi înaintea evenimentului, acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial, în funcție de confirmările de participare.

For accommodation services, the accommodation chart will be presented, containing the names of the persons who benefited from the accommodation, signed and stamped by the accommodation unit, from which the accommodation of the participants will be ensured, with the correct highlighting of the number of single rate rooms and the period accommodation.

The value of the services actually provided (meals, accommodation) will be paid, based on the list of participants signed by each participant in the event.

Oferta financiară se întocmeşte în lei, cu şi fără TVA, şi va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost servicii hoteliere/participant;
  • Cost servicii pentru fiecare coffee break, prânz, cină /participant;
  • Cost închiriere sală de evenimente și pentru servirea mesei;
  • Total event cost.

Contract: NU

Term of delivery/performance/execution: 12 – 14 Ianuarie 2022

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

Termen limită de depunere a ofertelor: 07.01.2021, ora 14:00

Previous Post
Order of the Minister of Development, Public Works and Administration no. 2050/30.12.2021 for the approval of the Methodology regarding the adjustment of prices related to construction materials for public procurement contracts
Next Post
Achiziție servicii de cazare în regim hotelier, închiriere sală de conferințe și servicii de catering
Menu
Skip to content