Achiziție Servicii organizare eveniment – Team building

Obiect achiziţie: Servicii organizare eveniment – Team building

Perioada: 07-08 noiembrie 2019

Location: Bistrița și alte obiective turistice din Jud. Bistrița-Năsăud.

Participanți: circa 120 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu doua zile înaintea evenimentului.

CPV codes: 60170000-0, 55100000-1, 55300000-3, 55120000-7, 79951000-5

  1. Traveling

It will be done in a large group (coach) depending on the final number of participants.

  • Se va prezenta oferta de preţ privind transportul pentru 2 autocare, capacitate locuri minim 55/autocar, clasificare de minim trei stele.
  • Duration: 2 days, as follows:
    • 7 Noiembrie 2019: Cluj-Napoca – Obiectiv turistic jud.Bistrița-Năsăud – Mun. Bistrița;
    • 8 Noiembrie: Mun. Bistrița  – Cluj-Napoca.

The contracting authority does not provide accommodation and meals for the drivers during the event.

2. Specificaţii minimale pentru cazare și masă

  • Se solicită cazare pentru fiecare participant pentru o noapte, în regim single și/sau double, cu mic dejun inclus, într-o singură structură de cazare sau cel mult două unități de cazare clasificate conform legislației în vigoare, cu recomandări: minimum grade 8 pe booking.com.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, care să conţină numele persoanelor care au beneficiat de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare, din care să rezulte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate în regim single/double şi perioada de cazare.
  • Structura de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane pentru mic dejun și în care să se poată organiza o cină festivă conform cerințelor prevăzute la punctul 3 de mai jos.
  • Vizitarea unui obiectiv turistic(podgorie, castel, complex turistic) în județul Bistrița-Năsăud ce poate oferi servicii de catering și dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, necesară desfășurării activităților de la punctele 3 și 4. În această locație se va organiza și un moment artistic folcloric(specific zonei).
  • Restaurant în Bistrița cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, în care să fie servită  masa de prânz din ziua 2, prevăzută la punctul 3 de mai jos
  • Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant, pentru un număr estimat de 120 de persoane. Numărul de participanți se va anunţa cu minim trei zile înaintea evenimentului.

3. Menu

  • Day 1

      –    prânz(locație din Jud. Bistrița, va dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane):  platou cu preparate tradiționale din zonă și pască cu brânză; Fel Principal: tocăniță de porc cu piure de cartofi sau friptură de porc cu cartofi natur; murături: varză murată sau castraveți murați; Sarmale; Gogoși; apă minerală plată/carbogazoasă, selecție suc carbogazos/necarbogazos; cafea; pâine 

  • Cina festivă(va dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane): Platou brânzeturi; Gustare caldă: file de șalău în fulgi de migdale, orez alb, sos cald de lămâie și valeriană; Fel principal: rulou din piept de curcan cu fructe confiate, cașcaval afumat și praz, butoiaș de porc învelit în bacon, cartofi gratinați, baby morcov sote, salată de primăvară; Desert: profiterol cu înghețată; Cafea; apă minerală plată/carbogazoasă, selecție suc carbogazos/necarbogazos; pâine

  • Ziua 2 –  mic dejun ( inclus în serviciile de cazare)
    • Prânz(se va servi la un restaurant din Bistrița, va dispune de o sală cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane): Ciorbă de pui a la grec, mușchiuleț de porc rumenit, aromat cu miere și cuișoare, cartofi copți cu rozmarin și mix de salată; Tiramisu sau un alt desert; Pâine; apă minerală plată/carbogazoasă, selecție suc carbogazos/necarbogazos; cafea

3.1 Menu structure

  • Mesele de prânz vor include mâncare caldă, desert și băuturi nealcoolice.
  • Cina va cuprinde un pachet complet destinat unei cine festive și program muzical coordonat de un Dj.

În funcţie de numărul solicitărilor se va asigura şi variantă de meniu vegetarian/de post.

Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant. Numărul de participanți final se va anunţa cu minim trei zile înaintea evenimentului. Va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate(masă, cazare), pe baza listei de participanţi semnată.

Lista de prezență va conține defalcat serviciile de cazare și cele de masă, pentru fiecare zi în parte, de care va beneficia fiecare participant. În lista de prezență fiecare participant va semna pentru fiecare din serviciile de care va beneficia conform tabelului de mai jos.

Name surname Function Phone/email Accommodation Prânz Ziua 1 & Activitate TB Cina Festivă Prânz ziua 2
             

4. Activități de team building indoor cu traineri specializați ziua 1 (3 ore)

Objectives:

  • Leadership-ul personal si profesional

            Grup țintă: personalul ADR Nord-Vest:

Women/men

  • Women: 60 %;
  • Men: 40 %;

Age groups

  • under 35 years: 30%;
  • between 36 – 45 years: 30 %;
  • over 45 years: 40 %.

The financial offer will contain the costs grouped as follows:

–           Cost total cazare, cost / persoană

–           Cost  total transport

–           Cost pentru fiecare masă/grup, cost total pentru fiecare masă / persoană

–           Cost pentru serviciile de team building

–          Cost Total, cost total/persoană

Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 14.10.2019 ora 10:00

Previous Post
ACQUISITION OF PROFESSIONAL TRAINING SERVICES
Next Post
Achiziție servicii organizare eveniment – întâlnire de lucru
Menu
Skip to content