ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ORGANIZARE EVENIMENTE

Regarding the acquisition of: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

Purchase object: Organizarea evenimentului ”Ziua Regio” pentru promovarea Programului Operațional Regional 2014-2020

Locația: Cluj Napoca, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și le poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

Purchase object description (technical specifications):

  1. Conference room rental
  • Se solicită sală de conferință pentru 8 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 150 de participanți
  • Masă de Prezidiu
  • Conference room / theater type arrangement
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu
  • 3 mobile microphones  
  • flip chart
  • 1 table for the registration of guests at the entrance to the hall;

2. Servicii de catering pentru un număr estimativ de 150 de persoane, conform conținutului și succesiunii descrise mai jos:

a. Welcoming Cofee

  • Coffee, milk, cups, white/brown sugar;
    • The water: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
    • Sucuri carbogazoase și naturale
    • What do you have 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
    • Pastry dulce/sărată (biscuiți cu migdale, mini choux a la creme, mini croissante cu unt, minipatiserie asortată)

b. Lunch

  • Swedish buffet lunch
    • Appetizer: costini cu roșii și parmezan, perle din brânzeturi nobile în crustă de ierburi aromate, mousse de pește afumat cu apio, sfeclă roșie și hrean, tortilla cu piept de pui și salată verde, blini cu cremă de brânză și somon afumat, minifrigărui de pui în susan, coșuleț de parmezan cu salată a la russe, ruladă de porc cu ardei capia, tartar de pui cu roșii uscate, salata waldorf, salată de crudități cu pui marinat.
    • Salad buffet: roșii, varză, castraveți, morcovi, fasole, boabe de porumb, sos de iaurt cu verdețuri, sos vinegreto
    • Hot snack: ciorbă de legume, ardei iute
    • Preparat de bază: medalion de porc cu sos Dijon, piept de pui cu ragout de ciuperci
    • Gasket: Ratatouille, cartofi piure cu brunoise de legume
    • Desert: creme brulle, mousse de cafea
    • Apa: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
    • Assortments of bread

c. Pauză de cafea

  • Coffee, milk, cups, white/brown sugar;
    • The water: 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / persoană + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă la 0,33 l / persoană;
    • Sucuri carbogazoase și naturale
    • What do you have 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar(brun și alb)
    • Pastry dulce/sărată (biscuiți cu migdale, mini choux a la creme, mini croissante cu unt, minipatiserie asortată)

The final number of participants will be confirmed one day before the event, it may be higher or lower than the initially estimated number.

Period: 25 Septembrie 2019

Valoarea estimata: 150 lei/participant pentru meniu si 1500 lei pentru sală. (prețuri fără TVA).

Award criteria: prețul cel mai scăzut / persoana, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email: achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 20.09.2019 ora 12:00

Previous Post
Achiziție Servicii de organizare seminarii – Închiriere ecran LED
Next Post
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ORGANIZARE EVENIMENTE
Menu
Skip to content