Achizitie catering 28 noiembrie 2017

 

 

Name of the event: Organizarea unei sesiuni de instruire a beneficiarilor cu contracte de finantare semnate in cadrul POR 201402020

Location: headquarters of ADR NV, from Cluj Napoca, Calea Doroantilor no 3

Event date: 28 NOIEMBRIE 2017;

Participants: estimated 20 people

The final number of participants will be announced one day before the event.

CPV code: 55500000-5 Canteen and catering services

Valoarea estimata 50 lei/participant, 1000 lei pentru 20 participanti+TVA

Servicii catering pentru un număr estimativ de 20 persoane

  • Coffee, lapte, pahare de unică folosință, zahăr brun
  • The water plată/minerală la 0,33 cu ambalaj din sticlă
  • What do you have 3 varieties: mint, fruit and green, hot water
  • 1 kind of salad
  • Sandwich-uri 2 buc/persoana (diferite)
  • fruits
  • Desert

Livrarea serviciilor se va face in data de 28.11.2017 la ora 10 AM

 

The financial offer is drawn up in lei with and without VAT and will contain the costs grouped as follows:

  • Cost of catering services / participant;
  • Total event cost

 

 

The criterion used for awarding the contract is The lowest price.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

 

Termen depunere oferte 27.11.2017 ora 10

Previous Post
Restaurarea castelului din Gilău – proiect de conservare a patrimoniului finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020
Next Post
Achiziție servicii monitorizare, intervenție și antiefracție
Menu
Skip to content