ue
gv_r
regio
structurale

Achiziție servicii organizare Team building

SPECIFICAŢII TEHNICE              

*Erată: Termenul pentru depunerea ofertelor se prelungește până în 22 septembrie.

Privind achiziţia de: servicii organizare Team building

Locația: Colibița, județul Bistrița-Năsăud

Obiect achiziţie: servicii organizare Team building

Tip eveniment: Team building

Locația: Colibița, județul Bistrița-Năsăud

Perioada: 27-29 octombrie 2017

Coduri CPV: 60100000-9, 55100000-1, 55300000-3, 55120000-7, 79951000-5

Vă rugăm să ne transmiteți oferta de preț pentru următoarele

1. Deplasarea

Se va realiza în grup mare (autocar) în funcție de numărul final de participanţi.

  • Se va prezenta oferta de preţ privind transportul pentru 2 autocare, capacitate locuri minim 45/autocar, clasificare de minim trei stele.
  • Durata: 3 zile, după cum urmează:
    • 27 octombrie: Cluj-Napoca – Colibița;
    • 29 octombrie: Colibița – Bistrița – Colibița – Cluj-Napoca.

Autoritatea contractantă nu asigură cazarea și masa șoferilor pe perioada evenimentului.

2. Specificaţii minimale pentru cazare

  • Se solicită cazare pentru două nopți, camere în regim single, cu mic dejun inclus, în structuri de cazare clasificate conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 7 pe site-urile de turism recunoscute național și internațional.

Oferta se va prezenta având în vedere numărul estimat de 100 participanţi. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile inaintea evenimentului.Achiziţionarea de servicii organizare team building pentru angajaţii agenţiei, ADR Nord – Vest,  în vederea:

  • Imbunatatirii relatiilor intra/intergrupuri/directii/departamente;
  • Imbunatatirii comunicarii pe orizontala si pe verticala;
  • Incurajarea participarii, colaborarii si lucrului in echipa;
  • Facilitarea schimbului de opinii, idei, etc.;
  • Cazarea se poate asigura în maxim două sau trei unități de cazare diferite și doar cu acordul autorităţii contractante și în cadrul aceleași localități.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, care să conţină numele persoanelor care au beneficiat de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare, din care să rezulte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate în regim single şi perioada de cazare.
  • Una dintre structurile de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 100 de persoane, în care să se poată lua mesele prevăzute la punctul 3 de mai jos, precum și de o sală de conferințe cu o capacitate de aproximativ 100 de persoane și de spațiu în aer liber necesar desfășurării activităților de la punctul 4

3Meniu 

 Ziua 1 –  prânz , coffe break şi cină festivă

  • Ziua 2 –  coffee break, prânz și cină festivă
  • Ziua 3 –  prânz

Coffee break-ul va conține patiserie dulce și sărată, fructe, cafea, ceai, băuturi nealcoolice. Mesele de prânz vor include minim două feluri mâncare caldă şi desert și fructe, băuturi nealcoolice, cafea. Cina va cuprinde salată, antreuri, fel principal, desert, băuturi diverse.

Oferta se va prezenta având în vedere numărul estimat de 100 participanţi. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului. Pentru serviciile privind asigurarea pauzelor de lucru şi a meselor va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate, pe baza listei de participanţi semnată, pusă la dispoziția prestatorului de către autoritatea contractantă în prima zi a evenimentului.

 4. Activități de team building cu traineri specializați ziua 1 ( 5 ore) și ziua 2 (7 ore

Obiective:

  • Îmbunătățirea relațiilor intra/ inter-grupuri / direcții / departamente;
  • Îmbunătățirea comunicării pe orizontală și pe verticală;
  • Încurajarea participării, colaborării și lucrului în echipă;
  • Facilitarea schimbului de opinii, idei etc.;

Propuneri activități Ziua 1 (5 ore)

  • Workshop (jocuri creative) de comunicare/relaționare şi cooperare, indoor

Propuneri activități Ziua 2 (7 ore)

  • sesiune personalizată outdoor, jocuri de încheiere

Grup țintă: personalul ADR Nord-Vest:

Femei/bărbați

  • Femei: 60 %;
  • Bărbați: 40 %;

Grupe de vârstă

  • sub 35 ani: 30%;
  • între 36 – 45 ani: 30 %;
  • peste 45 ani: 40 %.

 Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost cazare/persoana/Cost total cazare –cu si fara TVA
  • Cost transport /autocar/Cost total pe 2 autocare–cu si fara TVA
  • Cost masă/grup, cost total masă / persoană–cu si fara TVA
  • Cost servicii închiriere sală–cu si fara TVA
  • Cost pentru serviciile de team building–cu si fara TVA
  • Cost total oferta cu si fara TVA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte 18 septembrie 2017

Valoare estimată: 86.000 lei fără TVA

Ofertele se trimit pe email la adresa nicoleta.glodan@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.