Achiziţie servicii de team building

PROCEDURĂ ANULATĂ

Se prelungeşte termenul de depunere a ofertelor până în data de 16.11.2017 

SPECIFICATII TEHNICE

Privind achiziţia de: servicii organizare Team building

Obiect achiziţie: servicii organizare team building

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Locația: Staţiunea Băile Felix, Judeţul Bihor.

Perioada: 14-15 decembrie 2017

Coduri CPV: 60100000-9, 55100000-1, 55300000-3, 55120000-7, 79951000-5

  1. Deplasarea

Se va realiza în grup mare (autocar) în funcție de numărul final de participanţi.

  • Se va prezenta oferta de preţ privind transportul pentru 2 autocare, capacitate locuri minim 45/autocar, clasificare de minim trei stele.
  • Durata: 2 zile, după cum urmează:
    • 14 decembrie: Cluj-Napoca – Stațiunea Băile Felix;
    • 15 decembrie: Staţiunea Băile Felix – Oradea, Oradea – Băile Felix, Băile Felix – Cluj-Napoca.

Autoritatea contractantă nu asigură cazarea și masa șoferilor pe perioada evenimentului.

  1. Specificaţii minimale pentru cazare
  • Se solicită cazare pentru o noapte, în regim single, cu mic dejun inclus, în structuri de cazare clasificate conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8 pe site-urile de turism recunoscute național și internațional.
  • Oferta se va prezenta având în vedere numărul estimat de 100 participanţi. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului.
  • Cazarea se va asigura într-o singură locaţie de cazare.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, care să conţină numele persoanelor care au beneficiat de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare, din care să rezulte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate în regim single şi perioada de cazare.
  • Structura de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 100 de persoane, în care să se poată lua mesele prevăzute la punctul 3 de mai jos, precum și de o sală de conferințe cu o capacitate de aproximativ 100 de persoane, necesară desfășurării activităților de la punctul 4.
  1. Meniu
  • Ziua 1 – prânz , coffe break şi cină festivă
  • Ziua 2 – mic dejun ( inclus în serviciile de cazare), prânz
    1. Structura meniu
  • Coffee break-ul va conține fructe, cafea, ceai, băuturi nealcoolice.
  • Mesele de prânz vor include minim două feluri mâncare caldă şi desert și fructe, băuturi nealcoolice, cafea.
  • Cina va cuprinde salată, antreuri, fel principal, desert, băuturi diverse.

În funcţie de numărul solicitărilor se va asigura şi variantă de meniu vegetarian.

Oferta se va prezenta având în vedere numărul estimat de 100 participanţi. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului. Pentru serviciile privind asigurarea pauzelor de lucru şi a meselor va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate, pe baza listei de participanţi semnată, pusă la dispoziția prestatorului de către autoritatea contractantă în prima zi a evenimentului.

  1. Activități de team building indoor cu traineri specializați ziua 1 (5 ore)

Obiective:

  • Îmbunătățirea relațiilor intra/ inter-grupuri / direcții / departamente;
  • Îmbunătățirea comunicării pe orizontală și pe verticală;
  • Încurajarea participării, colaborării și lucrului în echipă;
  • Facilitarea schimbului de opinii, idei etc.;

Propuneri activități Ziua 1 (5 ore)

  • Icebreaker
  • Activități creative de comunicare/relaționare şi cooperare
  • Activități / jocuri de încheiere

Grup țintă: personalul ADR Nord-Vest:

Femei/bărbați

  • Femei: 60 %;
  • Bărbați: 40 %;

Grupe de vârstă

  • sub 35 ani: 30%;
  • între 36 – 45 ani: 30 %;
  • peste 45 ani: 40 %.

Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost total cazare, cost / cameră
  • Cost transport
  • Cost masă/grup, cost total masă / persoană
  • Cost servicii închiriere sală
  • Cost pentru serviciile de team building

Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilelele.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Valoarea estimată este de 60.000 lei + TVA

Termen depunere oferte 16 noiembrie 2017

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.                                                                                                       

Articolul anterior
Contractele de finanțare prin POR 2014-2020 semnate, până la data de 1.11.2017
Articolul următor
Achizitie cazare Bucuresti
Meniu
Sari la conținut