Achiziţie servicii de restaurant

Obiect achiziţie: achiziție servicii restaurant – organizarea expoziției foto itinerante „10 ani de RO si BG in UE” si vizita delegatiei EDIC Veliko Tarnovo

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): se achizitioneaza urmatoarele servicii de restaurant in Cluj-Napoca:

23.11.2017- cina 5 persoane

24.11.2017 – pranz 5 persoane

25.11.2017- pranz 5 persoane

26.11.2017- pranz 5 persoane

Numărul final de participanţi se va anunţa cu o zi înaintea evenimentului.

Se solicita pentru fiecare masa:

  • 2 feluri de salata, la alegere
  • fel principal (doua feluri de carne si doua feluri de garnituri, la alegere),
  • desert,
  • fructe
  • cafea, lapte pentru cafea,
  • apa minerala si apa plata.
  • Se va asigura varianta vegetariana

Costuri aproximative totale: 1400 lei plus TVA

Oferta financiară se intocmeste in lei cu si  fara TVA  si va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost catering/participant, separate pentru fiecare pozitie in parte
  • Cost total eveniment

Ofertantii interesati, vor trimite ofertele pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR
Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3, cod
400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email
,achizitii@nord-vest.ro,  in atentia
Biroului de Achizitii Publice.

Termen depunere oferte 09.11.2017

Articolul anterior
Contractele de finanțare prin POR 2014-2020 semnate, până la data de 1.11.2017
Articolul următor
Achizitie cazare Bucuresti
Meniu
Sari la conținut