Achiziție servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Privind achiziția de: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Obiect achiziție: servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): servicii de organizare eveniment pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Locația: Municipiul Bistrița

Perioada: 30.01 – 01.02.2023

Coduri CPV: 79951000-5, 39222000-4, 55500000-5, 79952000-2, 55100000-1, 55300000-3

Descriere obiect achiziție:

Organizarea reuniunii Comitetului de Monitorizare al Programului Regional Nord-Vest 2021-2027

Ziua 1 – 30.01.2023

Servicii de cazare pentru un număr estimativ de 10 de persoane:

• Se solicită cazare într-o unitate de cazare din municipiul Bistrița, în regim single, cu mic dejun inclus (31 ianuarie 2023) într-un complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.5 pe booking.com.

Valoare estimată în lei fără TVA: 240 lei/persoană

Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 55 de persoane:

Cină de lucru

  • Gustare rece
  • Preparat de bază
  • Desert
  • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
  • Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 210 lei/persoană

Ziua 2 – 31.01.2023

Servicii de cazare pentru un număr estimativ de 20 de persoane:

• Se solicită cazare într-o unitate de cazare din municipiul Bistrița, în regim single, cu mic dejun inclus (1 februarie 2023) într-un complex hotelier clasificat conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.5 pe booking.com.

Valoare estimată în lei fără TVA: 240 lei/persoană

Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 65 de persoane:

2 coffee break-uri care sa conţină următoarele și care să fie livrate la Palatul Administrativ din Bistrița:

  • Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
  • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
  • Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
  • Patiserie dulce și sărată
  • veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).

Prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele:

  • Gustare rece cu bufet de salate
  • Ciorbă/supă caldă
  • Preparat de baza cu garnitură
  • Desert
  • Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană) servite în pahare de sticlă/cești

Cină de lucru care să conțină următoarele:

  • Gustare caldă
  • Preparat de baza
  • Desert
  • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
  • Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
  • veselă din ceramică/porțelan, tacâmuri (inox), pahare/cești/căni din ceramică, porțelan sau sticlă

Valoare estimată în lei fără TVA: 365 lei/pers

Ziua 3 – 01.02.2023

Servicii de servire a mesei pentru un număr estimativ de 65 de persoane:

Un coffee break care sa conţină următoarele și care să fie livrat la Palatul Administrativ din Bistrița:

  • Cafea, lapte, ceai, zahăr alb/brun, miere;
  • Apă plată și minerală (0,50 l/persoană)
  • Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană)
  • Patiserie dulce și sărată
  • veselă (ceramică/porțelan), tacâmuri (inox), pahare/cești/căni (ceramică, porțelan sau sticlă).

Prânz tip bufet suedez care să conțină următoarele:

  • Gustare rece cu bufet de salate
  • Ciorbă/supă caldă
  • Preparat de baza cu garnitură
  • Desert
  • Cafea (cu zahăr alb/brun, miere), Apă plată și minerală (0,50 l/persoană), Sucuri naturale și carbogazoase (0,50 l/persoană) servite în pahare de sticlă/cești

Valoare estimată în lei fără TVA: 180 lei/persoană

Numărul final de participanți se va confirma până cel târziu în data de 27.01.2023, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Oferta financiară va fi prezentată pe fiecare serviciu în parte.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni: –

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Calea Dorobanţilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii @ nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 18.01.2023, ora 11.00

Articolul anterior
Realizarea Centrului de Date pentru Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest în beneficiul a 2,7 milioane de locuitori ai României
Articolul următor
A fost semnat contractul aferent proiectului „Centru Comunitar Integrat, Comuna Romuli”
Meniu
Sari la conținut