ACHIZIȚIE SERVICII DE CERTIFICARE A SEMNĂTURII ELECTRONICE

Privind achiziţia de: kit semnatura electronica-1 BUCATA

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): kit semnatura electronica

1.Certificat digital calificat emis în ierarhie publică valabil 1 an de zile din momentul emiterii acestuia

– Asigură autentificarea unică a semnatarului și integritatea documentelor semnate;

– Emis în condițiile Legii nr.455/2001 de furnizor acreditat de M.S.I.

 

2. Dispozitiv criptografic securizat eToken de creare a semnăturii electronice

– Dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, stocare a certificatului digital și a perechii de chei privată și publică;

– Folosește chei private RSA de 2048 biti;

– certificat FIPS 140-2 L2&3 in condițiile Legii 455/2001 cu dublu mecanism de securitate;

– Se conectează prin portul USB al calculatorului.

 

3. aplicație software de semnare a documentelor electronice și marcare temporală;

– Aplicație software pentru semnarea documentelor electronice, fișierele rezultate sunt de forma pdf, p7s sau p7m;

– Semnează și marchează temporal orice tip de document electronic;

– Poate fi folosită pentru verificarea oricăror documente semnate electronic, indiferent de emitentul semnăturii.

Valoare estimată: 115 lei fara TVA

Contract: NU

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 19 MARTIE 2021, ORA 11

Articolul anterior
ACHIZIȚIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ
Articolul următor
ACHIZIȚIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ
Meniu
Sari la conținut