Achiziție servicii de catering și organizare de evenimente – ANULAT

Obiect achiziţie: : servicii de catering, organizare evenimente și închiriere spațiu pentru caravana de promovare a apelului de proiecte dedicate specializării inteligente și promovarea Platformei de Investiții și Inovare INNO în cele 6 județe ale regiunii Nord-Vest

Scop achiziţie: achiziționarea serviciilor de catering, organizare evenimente și închiriere spațiu pentru cele 6 evenimente de promovare a apelului de proiecte dedicate specializării inteligente și a Platformei de Investiții și Inovare INNO

Perioada: noiembrie – decembrie 2019

5 noiembrie 2019 – Satu Mare | 12 noiembrie 2019 – Oradea | 19 noiembrie 2019 – Baia Mare

21 noiembrie 2019 – Zalău | 27 noiembrie 2019 – Bistrița | 4 decembrie 2019 – Cluj-Napoca

Locația: Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Bistrița, Zalău (1 locație centrală / municipiu reședință de județ)

Numărul final de participanți se va anunța cu 1 zi înaintea evenimentului.

Cod CPV: 55500000-5 Servicii de cantina si catering, 79952000-2 servicii pentru evenimente

Servicii catering, Servicii organizare evenimente – închiriere sală

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Coffee break compus din:

Cafea // Apă minerală & plată la sticle de 0,33 L sau 0,5 L// Selecție de ceaiuri (minim 3) // Apă fierbinte pentru ceai // Sucuri naturale la sticlă de 0,33 L sau 0.25 L // Sucuri acidulate la sticlă de 0,33 sau 0,25 L // Mini sandwich-uri, Lapte condensat pentru cafea, zahăr brun, îndulcitor artificial la stick, miere, lămâie, cookies/biscuiţi pentru cafea.

Minicroissant, muffin cu fructe de pădure

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni, farfurii, tacâmuri.

Servicii incluse:

Transport+Amenajare și decorare bufet+ Debarasare

Sălile vor fi moderne, cu prezidiu și pupitru, cu aparat de aer condiționat, proiector, pânză de proiecție, Wi-Fi de mare viteză, 3 microfoane mobile și vor avea o capacitate de 40-50 persoane

Valoarea estimată/persoană:

45 lei / participant fără TVA pentru servicii de catering și

8100 lei fără TVA pentru închiriere sală în cele 6 locații (1 locație centrală / municipiu reședință de județ)

Număr estimat de participanți: aproximativ 300 de persoane în cele 6 locații.
Numărul final de participanţi se va confirma cu 1 zi înaintea evenimentului, care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat iniţial.

Durata unui eveniment: 180 de minute

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 10.10.2019 ora 12:00

Articolul anterior
ACHIZIȚIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ
Articolul următor
ACHIZIȚIE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ
Meniu
Sari la conținut