ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE

Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Autoritate Contractantă, doreşte să achiziţioneze  servicii de catering în scopul organizării unei întâlniri de lucru destinate beneficiarilor, privind problemele întâmpinate la implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020

SPECIFICAŢII TEHNICE

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering – pentru aproximativ 100 de participanți.

Obiect achiziţie: Organizare seminar de instruire destinat beneficiarilor publici, privind implementarea proiectelor finanţate prin programul REGIO 2014 – 2020.

Locația: Cluj Napoca, ultracentral, parcare proprie. ADR Nord-Vest poate vizita înainte de atribuirea contractului locațiile și poate refuza pe cele care nu prezintă condiții impecabile din punctul de vedere al esteticii și al igienei.

 

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

Închiriere sală de întâlnire

  • Se solicită sală de conferință pentru 6 ore (care să nu fie situată în subsol sau demisol) cu o capacitate de aproximativ 100 de participanți
  • Masa de Prezidiu, dotata cu microfon
  • Aranjare tip sala de conferinte/teatru
  • Dotări: sonorizare, videoproiector şi ecran proiecţie, prezidiu,
  • 2 microfoane mobile
  • flipchart
  • 1 masă pentru înregistrarea invitaților la intrarea în sală.

Servicii de catering pentru un număr estimativ de 100 de persoane organizata astfel :

    • Coffee (ora 10 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat; ora 14:15 – pentru jumătate din nr. de persoane confirmat)
  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun;
  • Apă minerală plată şi apă minerală carbogazoasă;
  • Ceai 3 varietăți: mentă, fructe și verde, apă fierbinte, zahar brun/alb;
  • Patiserie dulce/sărată;
  • Fructe;
    • Prânz
  • Masa de prânz tip bufet suedez care sa conțină următoarele:
    1. ciorbă rădăuțeană cu ardei iute proaspăt/murat și smântână;
    2. ceafă de porc la cuptor cu sos BBQ cu cartofi wedges;
    3. cheesecake
  • Cafea, lapte, cești, zahăr alb/brun
  • Apă minerală plată şi apă minerală carbogazoasă
  • Suc natural și carbogazos

 Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

  

Perioada: 21 Iunie 2019

Valoare estimata:

Masa: 80 lei/participant + TVA

Sala: 500 lei + TVA

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 13.06.2019 ora 12:00

Articolul anterior
ACHIZIŢIE SERVICII DE CATERING ŞI ÎNCHIRIERE SALĂ DE EVENIMENTE
Articolul următor
ACHIZITIE SERVICII DE CATERING
Meniu
Sari la conținut