Achiziție servicii de catering

Privind achiziţia de: Servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru prânz pentru participanții la Info Day

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Pentru ora 12:30, la ABC Incubator, Cluj-Napoca, str. Constantin Brâncuși 57-59, în antreul sălii de la parter
  • Coffee break, prânz rece și desert – pentru 35 persoane:
    • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat și zahăr brun)
    • Ceai 
    • Apă plata (la 330ml/ sau 500 ml): 1 sticlă/ persoană
    • Apă minerală (la 330ml/ sau 500 ml): 1 sticlă la 2 persoane
    • Fructe: circa 1 kg struguri (spălați, gata de consum)
    • Finger food: mix de crispy/ pachețete/ canapes/ tartine/mini-rulou/mini-wrap – variate, pe bază de brânzeturi, de legume, pe baza de carne, de pește 
    • O salată de crudități
    • Desert: prăjiturele variate/ sau un desert de tip tartă feliată în bucăți mici.

Se vor asigura: fețe de masă, șervețele, pahare, lingurițe, farfurii (de carton), lingurițe/bețișoare de mestecat, tacâmuri.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 17 februarie 2023

Valoare estimata fara TVA: 70 lei/persoana

Alte menţiuni:

  • Pentru ora 12:30, la ABC Incubator, Cluj-Napoca, str. Constantin Brâncuși 57-59, în antreul sălii de la parter;
  • Numărul exact de persoane va fi comunicat cu 1 zi înaintea evenimentului;
  • În caz de probleme de sănătate sau forță majora, serviciul poate fi anulat maxim cu 1 zi înainte;
  • Plata se va efectua ulterior, pe bază de proces verbal de recepție și factura emisă de furnizor.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Termen depunere oferte: 14.02.2023, ORA 11

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

Informații suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr. 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
ERRIN – European Regions Research and Innovation Network – Rețeaua de Inovare și Cercetare a Regiunilor Europene
Articolul următor
A fost semnat contractul aferent proiectului „Bariera de Vapori LanaTerm”
Meniu
Sari la conținut