Achiziție servicii de catering

ERATĂ: Termenul pentru transmiterea ofertelor se prelungește până joi, 2 Septembrie 2021, ora 10:00

Privind achiziţia de: servicii de catering pentru eveniment – în scopul organizării workshop-urilor Research Valorization Program 2.0 care fac parte din proiectul de asistență tehnică ”Supporting Innovation in Romanian Catching up Regions Project”

Obiect achiziţie: Achiziție servicii de catering

Perioada: 7, 8, 9 septembrie 2021

Locatia: Sediul ADR NV, Calea Dorobanților, nr. 3, Cluj-Napoca

Participanți: 60 participanti (20 participanți/zi)

Numărul final de participanți se va anunța cu o zi înaintea evenimentului.

Durata evenimentului: 4 ore/zi, 12 ore total

Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării

  1. Servicii catering – 07 septembrie ora 13.00-17.00- pentru 20 persoane

Welcoming Coffee break compus din:

  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

2. Servicii catering – 08 septembrie ora 13.00-17.00- pentru 20 persoane

Welcoming Coffee break compus din:

  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

3. Servicii catering – 09 septembrie ora 13.00-17.00- pentru 20 persoane

Welcoming Coffee break compus din:

  • Apă plată/minerală la 0,33 litri (2 ape/persoană – 1 apă plată, 1 apă minerală)
  • 2 tipuri de suc la 0,33 litri (ex. 10 sucuri de portocale, 10 sucuri de alt tip)
  • Cafea ( inclusiv lapte condensat etc.) (20 cafele)
  • Patiserie dulce şi sărată (minipateuri cu brânză, ciuperci, gem)
  • Sandwichuri

Cafeaua, sucul, apele și minipateurile se pot servi pe măsură ce invitații sosesc, iar bruschetele/sandwichurile se pot servi la finalizarea întâlnirii (dar să fie livrate de la început, astfel încât dacă întâlnirea se va finaliza mai repede, acestea să poate să fie servite de către invitați).

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri etc.

Valoarea estimată/persoană: 35 lei/persoană/zi

Contract: Nu.

Termen de livrare/prestare/executare: 7, 8, 9 septembrie 2021

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice. 

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 31.08.2021

Articolul anterior
Achiziție servicii de instruire în domeniul managementului de proiect
Articolul următor
Achiziție servicii de catering
Meniu
Sari la conținut