Achiziție de servicii medicale

Privind achiziţia de: servicii medicale, în vederea investigării stării de sănătate a angajaților, numărul estimat de 250 angajați.

Obiect achiziţie: Servicii medicale destinate salariaților ADR Nord-Vest, sub formă de abonament lunar, după cum urmează:
a) servicii de medicina muncii conform codului muncii – Legea 53/2003;
b) servicii medicale de specialitate și investigații paraclinice doar la recomandarea medicului de medicina muncii și/ sau a medicului de familie sau a unui medic specialist.

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
Serviciile medicale solicitate sunt:
a) servicii de medicina muncii conform codului muncii Legea 53/2003 :
● control medical la angajare
● control medical periodic la sediul angajatorului pentru grupuri de minim 20 persoane pe zi, sau individual
● reevaluarea la nevoie a capacității de muncă (schimbarea tipului muncii/ funcției; deteriorarea stării de sănătate)
● medic de medicina muncii dedicat
● participarea medicului de medicina muncii la ședintele CSSM în calitate de membru CSSM
● raportări anuale privind starea de sănătate a salariaților
● raportari lunare statistice de accesare / prestare servicii

b) servicii medicale de specialitate și investigații paraclinice la recomandarea medicului de medicina muncii și/sau a medicului de specialitate sau a medicului de familie, pentru angajații ADR Nord-Vest:
Pachet screening (conform ghidurilor medicale internationale): 1 data/an
● test Papanicolau clasic / PSA
● sumar de urina
● glicemia
● colesterol total
● hemoleucograma
● VSH
● transaminaze (TGO, TGP)
● creatinina serica

Consultatii/control servicii medicale, pentru:
• medicină generală
• obstretică/ginecologie (protocol de sarcină, colposcopie inclus, ecografie intravaginală, Test Papanicolau)
• oftalmologie (oftalmoscopie, autorefractometrie cu cicloplegie biomicroscopie, câmp vizual (optopol), curs adaptare lentile de contact, examen fund de ochi, injectare subconjunctivală, retrobulbara de medicamente, prescriere ochelari, prescriere lentile contact, tonometry, tratamentul blefaritei cu blephasteam);
• dermatologie (analiza lampa wood, biopsie, cauterizare, crioterapie, dermatoscopie, s.a)
• cardiologie (EKG repaus, de efort, ecografie, holter EKG, holter TA, s.a)
• endocrinologie
• gastroenterologie (endoscopie, ecografie abdominala, colonoscopie, rectosigmoidoscopie, s.a)
• neurologie
• ORL (audiometrie, impedansmetri, endoscopie, fibroscopie, s,a)
• reumatologie
• urologie
• alergologie și imunologie
• boli infecțioase
• chirurgie
• diabet (consiliere nutriție diabetici, s.a)
• hematologie
• nefrologie
• oncologie
• ortopedie
• pneumofiziologie (spirometrie, s.a)
• recuperare medicala (consultatie, proceduri)
• analize de laborator
• imagistica (ecografie generală, ecografie mamară, mamografie, CT, RMN, Radiologie, Urografie, Osteodensitometrie, s.a.)
• medicina de urgență-hotline 24/7 și consult în camera de gardă

c) servicii medicale stomatologice de prevenție (1 pachet anual)
• consult și plan de tratament
• radiografie panoramică

Specificațiile tehnice solicitate, sunt minimale și obligatorii, iar răspunsul la aceste cerințe trebuie să se regăsească în cadrul propunerii tehnice, sub sancțiunea respingerii acesteia.

Plata se face lunar, în lei, în funcție de numărul de angajați activi la data facturării.

Contract: DA

Termen de livrare/prestare/executare: 01.01.2026-31.07.2026
Cod CPV: 85148000-8, 85147000-1

Valoare estimată în lei fără tva: 150 lei/angajat/luna conform CCM, estimat pentru un număr de 250 angajați.

Oferta financiară va conține costurile pe angjajat/lună

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr.53 A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 17.11.2025

Articolul anterior
Achiziție de servicii de monitorizare
Meniu
Sari la conținut