Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii restaurant și servire a mâncării pentru participanții la întâlnirea de consorțiu de la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului INTEGRA, pentru un număr estimat de 33 persoane, în intervalul 19.00 – 22.00, în data de 30 septembrie 2025, cu următoarele specificații:
- Aperitive:
- Platouri mixte cu mezeluri și brânzeturi – preferabil produse locale – 200gr/ persoană
- Salată/Pastă tartinabilă de tip aperitiv, pâine – 50 gr/persoană
- Felul principal
- Un fel principal pe baza de carne, cu garnitură – 450 gr/persoană
- Salată de tip garnitură – 150 gr/ persoană
- Desert pe bază de brânză de vacă – 200 gr/persoană
- Băuturi:
- apă plată/ minerală ( 750 ml/persoană)
- limonada (750 ml / persoană)
- Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
Prestatorul va asigura: locația de servire a mesei (sala de tip separeu sau similar), aranjarea mesei, veselă, orice alte accesorii necesare.
Locația: în Cluj-Napoca la maxim 500 m de Piața Unirii
Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 30 septembrie 2025, ora 19:00.
Alte mențiuni: 200 lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA pentru fiecare serviciu în parte, indicând prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent. Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Valoarea estimata 200 lei/persoana +TVA
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Termen depunere oferte: 23.09.2025, ORA 11
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.