Achiziție de servicii de restaurant

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Servicii restaurant și servire a mâncării pentru participanții la întâlnirea cu doamna Secretar de Stat la Cluj-Napoca, la maxim 1000 m de Primăria Cluj Napoca,  în data de 15 decembrie 2025, cu următoarele specificații:

  • Aperitive:
    • Platouri mixte cu mezeluri și brânzeturi – preferabil produse locale – 200gr/ persoană
    • Salată/Pastă tartinabilă de tip aperitiv, pâine – 50 gr/persoană
  • Felul principal
    • Un fel principal pe baza de carne, cu garnitură – 450 gr/persoană
    • Salată de tip garnitură – 150 gr/ persoană
  • Desert pe bază de brânză de vacă – 200 gr/persoană
  • Băuturi:
  • apă plată/ minerală ( 750 ml/persoană)
  • limonada (750 ml / persoană)
  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană

 

Prestatorul va asigura: locația de servire a mesei (sala de tip separeu sau similar), aranjarea mesei, veselă, orice alte accesorii necesare.

Locația: în Cluj-Napoca la maxim 1000 m de Primăria Cluj-Napoca

Contract: NU

Termen de livrare/ prestare/ executare: 15 decembrie 2025.

Alte mențiuni: 200 lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Număr persoane: 3 (trei)

Oferta financiară va fi prezentată diferențiat pe cote de TVA, indicându-se prețul / persoană cu și fără TVA-ul aferent. Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut per pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.                                                                                                            

Termen depunere oferte: 15.12.2025, ora 16:00.

Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

                                                                                                            

Articolul anterior
INSTRUCȚIUNEA 57/09.12.2025 privind prelungirea perioadei de depunere a cererilor de finanțare pentru apelul de proiecte PRNV/2025/621.C/1 „Centre de testare pentru orientarea educațională a elevilor”
Meniu
Sari la conținut