Achiziție de servicii de restaurant

Obiect achiziție: Achiziția de servicii de restaurant și servirea mâncării

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Achiziția de servicii de restaurant este necesară în vederea oferirii serviciilor de prânz pentru lectorii din cadrul evenimentului „Metodologia de atribuire a titlului de Parc de Specializare Inteligentă”. Scopul acestui eveniment constă în crearea unui spațiu de dialog între actorii locali și autoritățile centrale implicate în procesul de acreditare și facilitare al schimbului de bune practici.

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Data: 11.07.2025, intervalul orar 15:30 – 17:00

Locația: unitate situată la o distanță de maximum 2,5 km de sediul secundar ADR Nord-Vest, situat pe Str. Donath nr. 53 A

Numărul estimat de participanți: 5

Valoare estimată în lei fără TVA: 300 lei/participant

Specificații servicii de prânz:

  • Felul I – gustare rece/aperitive – minimum 250 g/participant
  • Felul II – gustare caldă – minimum 350 g/participant
  • Felul III – desert – minimum 100 g/participant
  • Pachet de băuturi non-alcoolice (apă plată/apă minerală, sucuri carbogazoase și/sau naturale ) – minimum 1,5 l/participant
  • Cafea, zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine/lingurițe de unică folosință.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 11.07.2025, conform cu specificațiile tehnice

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Termen depunere oferte: 11.07.2025 ORA 14.30

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informatii suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath  nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.

Articolul anterior
Achiziția de servicii de cazare
Articolul următor
INSTRUCȚIUNEA 43 din 11.07.2025 privind aplicarea prevederilor Ordinului nr. 699 din 11 aprilie 2024 privind transmiterea situațiilor financiare trimestriale și anuale, precum și a unor raportări financiare lunare centralizate întocmite de instituțiile publice începând cu anul 2024 și pentru modificarea și completarea unor ordine ale ministrului finanțelor publice în domeniul contabilității instituțiilor publice
Meniu
Sari la conținut