Privind achiziția de: Achiziția de servicii de restaurant și servirea mâncării
Obiect achiziție: Achiziția de servicii de restaurant și servirea mâncării în vederea organizării seminarului privind protejarea și prezervarea infrastructurii verzi, a biodiversității și a reducerii tuturor formelor de poluare.
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Achiziția de servicii de restaurant și servirea mâncării în vederea organizării seminarului privind protejarea și prezervarea infrastructurii verzi, a biodiversității și a reducerii tuturor formelor de poluare din data de 09.07.2025, pentru un număr estimat de 40 participanți, în intervalul 19:00 – 22:00, cu următoarele specificații:
- Bufet suedez cu gustare rece și gustare caldă:
- Gustare rece
- Gramaj: minimum 250 g/participant
- Minimum opt preparate/sortimente de aperitive dintre care:
- Minimum 2 preparate vegetariene (ex. bruschete cu roșii și busuioc, rulouri de dovlecei umplute cu brânză);
- Minimum 2 preparate pe bază de brânzeturi (ex. platouri cu brânzeturi asortate, rulouri cu cremă de brânză și somon);
- Minimum 2 preparate pe bază de carne (ex. rulouri de pui cu bacon, mini-frigărui de vită, chifteluțe de curcan, tartine cu pate de casă).
- Gustare caldă
- Gramaj: minimum 400 g/participant
- Minimum 2 preparate pe bază de carne de pui și respectiv carne de porc;
- Minimum un preparat vegetarian;
- Minimum un preparat pe bază de pește;
- Minimum două sortimente de garnitură (de ex. cartofi gratinați, legume la grătar);
- Pâine/Chiflă – minimum 2 felii/o chiflă/participant;
- Desert – minimum 100 g/participant
- Pachet de băuturi non-alcoolice (apă plată/apă minerală, sucuri carbogazoase și/sau naturale) – minimum 1,5 l/participant
- Cafea – minimum 1 cafea/participant, zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine/lingurițe de unică folosință.
- Gramaj: minimum 400 g/participant
- Gustare rece
Termen de livrare/ prestare/ executare: 09.07.2025, ora 19:00
Locația: unitate situată la o distanță de maximum 2,5 km de sediul secundar ADR Nord-Vest, situat pe str. Donath nr. 53A.
Valoarea estimată : 250 lei fără TVA/persoană
Oferta financiară va fi prezentată indicându-se prețul cu și fără TVA pe persoană. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.
Alte mențiuni: Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.
Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de “sau echivalent” și vor fi considerate specificații minimale din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.”
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Contract: NU
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Oferte se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
TERMEN DEPUNERE OFERTE: 02.07.2025, ora 17:00