Achiziție de servicii de organizare de team building

Obiect achiziție: Achiziția de servicii organizare team building

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Achiziția de servicii de organizare team building este necesară în vederea organizării unui eveniment de team building pentru angajații ADR Nord-Vest în scopul îmbunătățirii comunicării între membrii agenției. Datorită numărului mare de angajați, a responsabilităților și activităților distincte desfășurate de fiecare dintre birourile, compartimentele și departamente acestei instituții în parte este necesară organizarea unor activități interactive de grup menite să faciliteze cunoașterea membrilor echipei, schimbul de opinii, colaborarea și lucrul în echipă.

Data: 15-16 mai 2025

Locația: Borșa, județul Maramureș

Numărul estimat de participanți: 150

Valoare estimată servicii de cazare și mic dejun în lei fără TVA: 200 lei/participant

Valoare estimată servicii de prânz în lei fără TVA: 210 lei/participant

Valoare estimată servicii de cină în lei fără TVA: 240 lei/participant

Valoare estimată servicii de închiriere sală de conferințe în lei fără TVA: 2.000 lei

Valoare estimată servicii de transport în lei fără TVA: 14.000 lei

  1. Servicii de transport pentru perioada 15-16 mai 2025
  • Servicii de transport cu autocare, cu o clasificare de minimum trei stele pentru un număr de maximum 150 de participanți
  • Durata: 2 zile, după cum urmează
    • 15 mai 2025: Cluj-Napoca, județul Cluj – Borșa, județul Maramureș
    • 16 mai 2025: Borșa, județul Maramureș – Cluj-Napoca, județul Cluj
    • Transferul participanților între unitățile de cazare și locația de desfășurare a activităților de team building și pentru efectuarea unor vizite de lucru
  • Autoritatea contractantă nu asigură cazarea și masa șoferilor pe durata evenimentului.

Agendă estimativă

Joi, 15 mai 2025
9:00 Plecare din Cluj-Napoca (locație stabilită de comun acord)
13:00 Vizită de lucru la Școala Nr. 9 din Borșa (proiect finanțat POR 2014-2020)
14:00 Transfer la unitatea la care se va servi prânzul
14:10 Prânz
15:30 Transfer cu autocarele la Hotel Brădet din Borșa
15:40 Vizită de lucru la Hotelul Brădet din Borșa (proiect finanțat POR 2014-2020)
16:40 Transfer la unitățile de cazare
16:50 Cazare și program liber
18:00 Transfer de la unitățile de cazare la sala de conferință unde se vor desfășura activitățile de team building
Vineri, 16 mai 2025
12:00 Plecare spre Cluj-Napoca

 

  1. Servicii de restaurant pentru un număr estimativ de 150 de persoane

 

  • Servicii de prânz în data de 15 mai pentru un număr estimativ de 150 de persoane
  • Aperitiv/gustare rece – minimum 350 g compus din
    • minimum 8 preparate dintre care
      • minimum 2 preparate vegetariene/de post
      • minimum 2 preparate pe bază de brânzeturi
      • minimum 2 preparate pe bază de carne
    • Fel principal – minimum 400 g – compus din
      • Preparat pe bază de carne de pasăre sau carne vită și garnitură
      • Vor fi furnizate meniuri alternative pentru participanții vegetarieni, cât și pentru participanții care suferă de intoleranțe alimentare la gluten sau lactate, iar asupra acestor meniuri se va conveni de comun acord
    • Apă plată și minerală – minimum 0,5 l/participant
    • Băuturi carbogazoase sau neacidulate – minimum 0,5 l/participant
    • Cafea – minimum 1 cafea/participant.

Prânzul se va servi aproximativ în jurul orei 14:00, detaliile urmând să fie convenite cu șeful de sală în funcție de ora sosirii delegației în localitatea Borșa.

  • Servicii de cină în data de 15 mai pentru un număr estimativ de 150 de persoane
  • Aperitiv/gustare rece – minimum 350 g compus din
    • minimum 8 preparate dintre care
      • minimum 2 preparate vegetariene/de post
      • minimum 2 preparate pe bază de brânzeturi
      • minimum 2 preparate pe bază de carne
    • Fel principal – minimum 400 g – compus din
      • Preparat pe bază de carne de pasăre sau carne vită și garnitură
      • Vor fi furnizate meniuri alternative pentru participanții vegetarieni, cât și pentru participanții care suferă de intoleranțe alimentare la gluten sau lactate, iar asupra acestor meniuri se va conveni de comun acord
    • Desert – minimum 150 g
    • Apă plată și minerală – minimum 0,5 l/participant
    • Băuturi carbogazoase sau neacidulate – minimum 0,5 l/participant
    • Cafea – minimum 1 cafea/participant.

Cina se va servi la ora 20:00. În măsura în care acest lucru este posibil se dorește servirea cinei în cadrul aceleiași unități în care va fi închiriată sala de conferințe în vederea organizării activităților de team building.

III. Servicii de închiriere sală de conferințe cu o capacitate de minimum 150 de locuri pentru desfășurarea activităților de team building

  • Sala va dispune de următoarele dotări
    • Proiector
    • Ecran de proiecție
    • Sistem de sonorizare
    • 1 microfon
    • Minimum 150 de locuri.
  1. Servicii de cazare și mic dejun pentru un număr estimativ de 150 de persoane
  • Servicii de cazare pentru fiecare participant pentru o noapte, cu mic dejun inclus în regim single sau dublu, însă obligatoriu twin pentru cea de-a doua variantă (însă, în măsura în care acest lucru este posibil se preferă cazarea in regim single)
  • Unitățile de cazare puse la dispoziția participanților vor avea evaluări/rating de minimum 8.3 pe Booking.com sau pe Travelminit.ro
  • Check in în data de 15.05.2025, check out în data de 16.05.2025
  • Vor fi asigurate locuri de parcare pentru autocarele și autoturismele participanților în limita locurilor disponibile
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama/diagramele de cazare semnată și ștampilată de către furnizorul/ furnizorii de servicii, după caz. Scopul diagramei/diagramelor fiind acela de a reflecta asigurarea cazării participanților cu evidențierea corectă a numărului de persoane cazate și a perioadei de cazare.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: conform cu specificațiile tehnice

Termen depunere oferte: 09.05.2025, ora 11:00. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba romana.

 

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achizitii Publice.

                                                                                                            

Articolul anterior
Achiziție de servicii de cazare
Articolul următor
Achiziție de servicii de instruire profesională – workshop de achiziții publice
Meniu
Sari la conținut