Achiziție de servicii de instruire/formare în domeniul inteligenței artificiale

Obiect achiziţie: Program de instruire/formare in domeniul inteligenței artificiale

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

  • Forma/ tipul de training: hibrid (on-site la sediul beneficiarului și/sau on-line) cu certificat/ diplomă de participare
  • Durata programului de instruire: minim 10 ore pe parcursul fracționate pe zile/ tematici abordate
  • Număr de participanți: 54
  • Perioada desfășurării programului de formare profesională: octombrie- decembrie 2025
  • Cerințe minime privind tematica trainingului:
  • Introducere în AI și Prompt Engineering
  • Rafinarea răspunsurilor și gestionarea riscurilor
  • Lucrul cu sarcini complexe și prevenirea erorilor
  • Tehnici avansate și utilizare responsabilă
  • Exerciții individuale și bune practice în domeniu.

Livrabile:

  • suport curs în format electronic sau tipărit
  • lista participanților care au absolvit + diplomele de participare
  • raport de impact a trainingului.

În oferta prezentată se va indica numele trainerului/expertului/specialistului propus pentru prestarea serviciilor de instruire.

Cerințe expert/specialist:

  • absolvent studii superioare, licențiat în domeniul tehnic/economic;
  • experiență specifică de minim un 1 contract servicii în domeniul AI, experiență cu modelele mari de limbaj LLM.

Prin servicii similare se înțelege servicii de instruire/formare în domeniul AI.

Experiența trainer-ului/expertului/specialistului va fi probată prin următoarele documente:

  • CV cuprinzând concret informațiile relevante cu privire la calificarea și experiența expertului/specialistului în domeniul solicitat, semnat olograf sau electronic.
  • Anexat la CV se vor prezenta: copie diplomă de studii sau echivalent; copii ale documentelor justificative ce demonstrează îndeplinirea cerințelor referitoare la experiența specifică relevantă (contracte de muncă, extrase REVISAL etc., sau contracte însoțite de procese verbale de recepție/ recomandări de la beneficiari/adeverințe/ documente constatatoare, documentul emis de autorități contractante conform HG 395/2016 din care să rezulte implicarea expertului /alte documente justificative).

Documentele suport prezentate trebuie să fie emise de un terț, astfel încât elementele care se cer îndeplinite pentru demonstrarea experienței specifice să poată fi verificate.

MENȚIUNI:

  1. Plata se face după prestarea serviciilor în maxim 15 zile calendaristice  de la acceptarea facturii și predarea livrabilelor.
  2. Stabilirea exactă a zilelor de desfășurare a fiecărei sesiuni de instruire va fi stabilită de comun acord cu prestatorul, iar lista participanților va fi comunicată prestatorului cu minim 3 zile lucrătoare înainte.

Contract: DA;

Termen de livrare/prestare/executare: octombrie – decembrie 2025

Alte menţiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro , în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 22.10.2025. 

Articolul anterior
Anunț de lansare a apelului de proiecte CROWD4SME-NW
Meniu
Sari la conținut