Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziția de servicii de catering

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării vizitei DG REGIO din perioada 6-9 octombrie 2025, evenimentul urmând să se desfășoare la sediul ADR Nord-Vest din Cluj-Napoca în data de 7 octombrie 2025.

 Servicii de catering în data de 07.10.2025

Locația: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293

Servicii de catering – Prânz, 07.10.2025, livrat la ora 13:30 pentru a fi servit de participanți la ora 14:00

Prânzul va fi servit la sediul ADR Nord-Vest, în regim bufet suedez

Numărul estimat de participanți: 11

  • Gustare rece – minimum 200 g/participant
  • Minimum 8 preparate dintre care
    • Minimum 2 preparate vegetariene /de post
    • Minimum 2 preparate pe bază de carne
    • Minimum 2 preparate pe bază de brânză
  • Gustare caldă – minimum 400 g/participant
  • 2 preparate pe bază de carne de porc, pui sau pește
  • 1 alternativă vegetariană/de post în locul preparatelor pe bază de carne pentru participanții vegetarieni (această opțiune fiind comunicată cu o zi înainte de eveniment, doar dacă este cazul)
  • Garnitură compusă din 2 preparate
  • Salată
  • Asortimente de pâine sau chifle – minimum 2 felii de pâine/participant sau minimum 1 chiflă/participant
  • Desert – minimum 100 g/participant
  • Băuturi non-alcoolice
  • Suc carbogazos și/sau neacidulat – minimum 0,5 l/participant
  • Cafea – minimum 1 cafea/participant

De asemenea, vor fi asigurate 4 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz.

Oferta financiară va cuprinde:

Costul serviciilor de prânz/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte. Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 07.10.2025, conform cu specificațiile tehnice.

 Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Valoare totală estimată în lei fără TVA: 120 lei/participant

 Termen depunere oferte: 25.09.2025, ora 11:00

           

                                                                                                            

Articolul anterior
Achiziția de servicii de restaurant și servicii de catering
Articolul următor
Achiziție de servicii de catering
Meniu
Sari la conținut