Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Achiziția de servicii de catering este necesară în vederea organizării evenimentului „Metodologia de atribuire a titlului de Parc de Specializare Inteligentă”. Scopul acestui eveniment constă în crearea unui spațiu de dialog între actorii locali și autoritățile centrale implicate în procesul de acreditare și facilitare al schimbului de bune practici.
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Data: 11.07.2025, ora 11:30
Valoare estimată în lei fără TVA: 0 lei/participant
Locația: Sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca
Numărul estimat de participanți: 35
Servicii de prânz – preparatele vor fi livrate la ora 11:30 la sediul ADR NV de pe Str. Donath nr. 53 A
- Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:
-
-
- Gramaj: minimum 400 g/participant
- Cel puțin nouă sortimente de aperitive dintre care
- Minimum 2 preparate vegetariene (ex. bruschete cu roșii și busuioc, rulouri de dovlecei umplute cu brânză);
- Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi (ex. platouri cu brânzeturi asortate, rulouri cu cremă de brânză și somon);
- Minimum 4 preparate pe bază de carne (ex. rulouri de pui cu bacon, mini-frigărui de vită, chifteluțe de curcan, tartine cu pate de casă);
- Pâine/Chiflă – minimum 1 buc/participant;
- Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
- Sucuri carbogazoase și sau naturale (minimum 500 ml/participant);
- Farfurii și tacâmuri de unică folosință.
-
De asemenea, vor fi asigurate 7 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de prânz. Precizăm că nu se acceptă farfurii și tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul/persoană cu și fără TVA-ul aferent (9% și respectiv 19%).
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/total ofertă în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 11.07.2025, ora 11:30 la sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A, cod poștal 400293, Cluj-Napoca.
Termen depunere oferte: 09.07.2025, ORA 10.
Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informatii suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.