Descriere obiect achiziție (specificații tehnice): Serviciile de catering sunt necesare în vederea organizării sesiunii de consultare publică pentru apelul dedicat pregătirii documentațiilor tehnico-economice (DTE), care vor fi finanțate în perioada de programare 2028-2034 –„Sprijin pentru pregătirea documentațiilor tehnico-economice pentru proiecte care vizează perioada de programare 2028-2034”.
Servicii de catering în data de 18.12.2025
Numărul estimat de participanți: 80
Locația: sediul ADR Nord-Vest de pe Str. Donath nr. 53 A din Cluj-Napoca, cod poștal 400293
Servicii de catering
Welcome Coffee:
- Cafea -– minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
- Cafeaua va fi livrată de către furnizorul extern la ora 09:30 pentru a putea fi servită de către participanți la ora 10:00;
Coffee break:
- Cafea – minimum 1 cafea/participant + zahăr, lapte (normal și vegetal), paletine de unică folosință;
- Ceai (diverse sortimente) + zahăr/miere;
- Sucuri carbogazoase și/sau naturale – minimum 500 ml/participant;
- Patiserie dulce și sărată (cu cel puțin două varietăți de produse de patiserie) – minimum 200 g/participant;
- Farfurii de unică folosință (eco) – minimum 1/participant;
- Produsele vor fi livrate la ora 11:00 pentru a fi servite de participanți la ora 11:30.
De asemenea, vor fi asigurate 7 mese de cocktail cu husele aferente necesare servirii produselor care vor intra în componența serviciilor de coffee break.
Valoarea estimată: 55 lei/participant + TVA
Oferta financiară va cuprinde:
Costul serviciilor de catering/participant. Aceste costuri vor fi prezentate indicându-se prețul cu și fără TVA, defalcat pe fiecare cotă de TVA în parte.
Oferta nu include eventuale taxe tip SGR.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.
Contract: NU
Termen de livrare/prestare/executare: 18.12.2025, conform cu specificațiile tehnice.
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen limita de primire a ofertelor: 17.12.2025 ora 12:00




