Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziţie: Servicii de catering

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii de catering pentru a treia întâlnire a Comitetului Regional de Reprezentanți în Cluj-Napoca din cadrul proiectului TALENT4S3, la sediul ADR Nord-Vest, str. Donath 53A, pentru un număr estimat de maximum 15 persoane:

Coffee break:

  • Cafea espresso – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
  • Apă plată  (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr/ persoană
  • Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.) și pâine, aproximativ 200 gr / persoană
  • Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 100 gr / persoană.

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Locația: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, sala 1, parter.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare produs în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA.

Valoarea estimată este de 100 lei/persoană fără TVA și acesta nu include eventuale taxe de tip SGR.

Termen de livrare/ prestare/ executare: 29 septembrie 2025, ora 9:00 conform cu specificațiile tehnice.

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Prețul cel mai scăzut/pachet.

Alte menţiuni:

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic sau mai mare faţă de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Contract: NU

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Strada Donath nr 53A, cod poștal 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 17.09.2025, ora 11:00.

Articolul anterior
ERATĂ pentru Ghidul Solicitantului 131.F – Sprijin pentru internaționalizarea IMM-urilor
Meniu
Sari la conținut