Achiziție de servicii de catering

Obiect achiziţie: Achiziționarea de servicii de catering pentru participanții la evenimentul de brokerage în cadrul proiectului IN4SFS

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Nr. estimat de participanți: 30 persoane

Coffee break, ora 09.00

Oferta va cuprinde următoarele:

  • Cafea (inclusiv lapte/ lapte condensat, zahăr) – 1 buc/persoană
  • Apă minerală plată (500 ml) – 1 buc/persoană
  • Apă minerală carbogazoasă (500 ml) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce/sărată (cel puțin 100 g/ persoană)

Masă de prânz, ora 13:00 – 14:00           

Oferta va cuprinde următoarele:

  • Platouri în regim de bufet suedez care să includă cel puțin 4 tipuri de aperitive, atât cu carne, cât și vegetariene (ex: mini șnițel, tartine, brânză, legume etc, aproximativ 350 g de persoană)
  • Desert (cel puțin 150 g/ persoană)

Valoare estimată fără TVA: 100 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Perioada: 26 iunie 2025

Locația evenimentului: Str. Donath nr. 53a, Cluj-Napoca, jud. Cluj

Termen de livrare/ prestare/ executare:

  • ora 08:30 – pentru coffee-break
  • ora 12:30 – pentru masa de prânz

Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoana fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.

Accesoriile de tipul – fețe de masă, veselă, pahare, tacâmuri, condimente etc. – vor fi asigurate în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut per pachet, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi din punct de vedere al performanței, indiferent de marcă sau producător.

Contract: NU

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat inițial.

Termen depunere oferte: 20.06.2025, ora 12:00.

Articolul anterior
Achiziție servicii de închiriere autobuze și autocare cu șofer
Articolul următor
Achiziție de servicii de restaurant și servire a mâncării pentru organizare evenimente
Meniu
Sari la conținut