Achiziție de servicii de catering

Specificații tehnice privind achiziția de: Servicii de catering

Obiect achiziție: Achiziționarea de servicii de catering pentru întâlnire membri comisie de cenzori

Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):

Servicii catering pentru un număr estimat de 10 persoane:

Bufet suedez cu aperitive/„finger food”:

  • Gramaj: minimum 400 g/participant
  • Cel puțin opt preparate, dintre care
  • Minimum 3 preparate vegetariene (salată crudități, salată de vinete, platou legume, chiftele năut);
  • Minimum 3 preparate pe bază de brânzeturi (ex. platouri cu brânzeturi asortate, ruladă cu cremă de brânză și spanac, ruladă cașcaval și ciuperci);
  • Minimum 2 preparate pe bază de carne (ex. crispy pui, chifteluțe de curcan);
  • Chiflă grecească/pita mică – minimum 2 buc/participant;
  • Desert – 100 gr/persoană

Locația: sediul Agenției de Dezvoltare Regională Nord–Vest, Str. Donath nr. 53A, Cluj-Napoca, în data de 11.11.2025, la ora 11:00.

Valoarea estimată fără TVA: 62 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Contract: NU

Termen de livrare/prestare/executare: 11.11.2025, ora 11:00, conform cu specificațiile tehnice.

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare serviciu în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 11% sau 21%, după caz.

Produsele care intră în componența serviciilor trebuie să fie proaspete, bine preparate, calde sau reci, în funcție de preparat și de recomandarea de servire a acestuia, iar prestarea serviciilor trebuie să respecte normele stabilite de legislația în vigoare.

Numărul final de participanți se va confirma cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Termen depunere oferte: 07.11.2025, ORA 14:30

Ofertele se trimit pe email la adresa achizitii@nord-vest.ro

Limba de redactare a ofertei este limba română.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

                                                                                            

Articolul anterior
INSTRUCȚIUNEA 53 din 05.11.2025 privind mecanismul de supracontractare pentru Apelul de proiecte PRNV/2024/722/1 „Îmbunătățirea infrastructurii de turism, în special în zone care dispun de un potențial turistic valoros, inclusiv îmbunătățirea accesului către resursele și obiectivele turistice (rural)”
Articolul următor
Achiziție de servicii de catering
Meniu
Sari la conținut