Obiect achiziție: Servicii de catering pentru organizare eveniment
Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii catering întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului NOTRE, pentru un număr estimat de 12 persoane:
- Cafea espresso – 2 buc/persoană
- Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
- Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană
- Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.) și pâine, aproximativ 200 gr / persoană
- Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 100 gr.
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Locația: Sediul ADR Nord-Vest, str. Donath, nr. 53A, Cluj-Napoca.
Contract: NU
Termen de livrare/ prestare/ executare: 4 iulie 2025, ora 9:30.
Alte mențiuni: 80 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoana fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mic față de numărul estimat inițial.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Termen depunere oferte: 25.06.2025, ORA 12:00.
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.