Achizitie de servicii catering

Obiect achiziţie: Achiziția serviciilor este necesară în vederea organizării întâlnirii Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM

Locația: Sediul ADR Nord-Vest, Calea Dorobantilor nr 3

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru aproximativ 20 persoane

  1. welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, ceai, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  2. coffee break:  ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
  3. masă de prânz – patru tipuri de sandwich / persoană  (în chifle / minibaghete de 100 – 120 gr; înfoliate separat); variante de conținut – carne pui, legume, brânză, etc.

Se vor asigura și șervețele, pahare, cești, căni (sau pahare plastic/hârtie), farfurii, tacâmuri, etc.

Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.

Perioada: 2 octombrie 2018

Valoarea estimată: 45 lei/persoană.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 26.09.2018 ora 12:00

Articolul anterior
Achizitie servicii de cazare
Articolul următor
Achizitie de servicii catering
Meniu
Sari la conținut