ue
gv_r
regio
structurale

Achizitie de servicii catering / Eveniment amanat

      ERATA: Evenimentul se amana pe data de 12 iunie 2018.                                                               

Obiect achiziţie:Organizare eveniment/ reuniune de lucru

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):… Pentru 45 participanţi

Catering/gustari

  • Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
  • Sucuri (cola şi portocale) 1buc/pers 0,5 l
  • Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
  • Produse de patiserie dulce şi sărată 2 buc/pers.
  • Sandwich 1buc/pers
  • Pahare unica folosinta apa
  • Pahare unica folosinta cafea
  • Zahar si miere la doza
  • Lingurite de unica folosinta

Total estimat 30 lei/pers x 45 persoane=1350 lei

Masa de pranz constituita sub forma de bufet suedez

  • Masa de pranz se adreseaza unui numar estimat de 45 de persoane; bufet suedez constiuit din aperitiv, felul principal si desert.

50 lei/pers x 45 persoane=2250lei

Numarul de persoane se va comunica cu o zi inainte de eveniment, respectiv in data de 5.06.2018.

  • Inchiriere sala de conferinta pentru aproximativ 45 persoane, cu prezidiu pentru 4 persoane si aproximativ 45 de locuri in audienta asezate in amfiteatru, orientate catre prezidiu. Instalatie de sonorizare si Wi-Fi  este necesara. Evenimentul se va desfasura intre orele 10- 15 in data de 6.06.2018.

Termen de livrare/prestare/executare 6.06.2018 ora 10.00

Alte menţiuniSala va fi echipata pentru a putea gazdui prezentari pe tematica reuniunii de lucru.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte 30.05.2018