Descriere obiect achiziție (specificații tehnice):
Servicii de catering pentru a VI-a întâlnire a Comitetului Regional de Reprezentanți în Cluj-Napoca din cadrul proiectului CrowdFundMatch, sediul ADR Nord-Vest, str. Donath 53A, pentru un număr estimat de maxim 35 de persoane:
Coffee break:
– Cafea espresso – 2 buc/persoană (inclusiv zahăr, lapte/ lapte condensat)
– Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
– Apă minerală (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
– Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană
– Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă cel puțin 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.), aproximativ 200 gr / persoană și pâine
– Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 100 gr / persoană
Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.
Locația: Sediul ADR Nord-Vest, Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 53A, sala 1, parter.
Oferta financiară va fi prezentată pentru fiecare produs în parte, indicându-se prețul cu și fără TVA (pentru fiecare cotă de TVA în parte).
Valoarea estimată: 90 de lei/persoană fără TVA (nu include eventuale taxe de tip SGR)
Termenul de livrare este 18 decembrie 2025, ora 09:00.
Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate varia față de numărul estimat inițial
Termen depunere oferte: 10.12.2025, ora 15:00.
Ofertele se trimit pe email la adresa: achizitii@nord-vest.ro
Limba de redactare a ofertei este limba română.
Informații suplimentare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achiziții Publice.




