Achiziție de servicii de monitorizare

Privind achiziţia de: servicii de monitorizare, intervenție de securitate rapidă, în vederea  îndeplinirii obligațiilor prevăzute de Legea nr. 333/2003 și H.G. nr. 301/2012, privind asigurarea pazei și protecției bunurilor și valorilor instituției.

Obiect achiziţie: Încheierea unui contract de prestări servicii de monitorizare și intervenție de securitate rapidă a sediului social situat în loc. Rădaia, Str. Principală nr. 50 şi a sediului secundar al Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest, situat în loc. Cluj-Napoca, Str. Donath nr.53 A.

Descriere obiect achiziţie:

Specificaţii tehnice:

  • Service pe toată durata derulării contractului;
  • Conectare la dispeceratul firmei prin GPRS si linie telefonică fixă;
  • Consultanţă tehnică;
  • Monitorizare permanent 24/24 prin dispeceratul propriu;
  • Asigurarea intervenției operative cu forțe de intervenție proprii în max.10-15 min.;
  • Asigurarea a două intervenții lunare/ obiectiv, indiferent de natura acestora;
  • Asigurarea a două intervenții la alarmele de testare/ obiectiv;
  • Transmiterea evenimentelor în timp real;
  • Atenționarea prin email în cazul în care obiectivul a rămas dezarmat;
  • Asigurare pentru bunurile sustrase prin efracție, separat, pentru fiecare locaţie;
  • Se vor oferta separat fiecare din cele 2 obiective;
  • Se vor oferta atât preţul unei intervenţii suplimentare/obiectiv cât şi timpul de intervenţie operativă cu echipaj de specialitate la obiectivul menţionat.

Alte menţiuni. Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea nr. 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea “sau echivalent”.

Contract  – Da

Termen de livrare/prestare/executare:

  • pentru sediul din Rădaia nr 50, comuna Baciu, jud Cluj-11 luni în perioada 01.02.2026-31.12.2026
  • pentru sediul din Cluj-Napoca, Str.Donath nr.53 A. Cluj-Napoca – 12 luni în perioada 01.01.2026-31.12.2026

Cod CPV: 79711000-1 / 79713000-5 /79714000-2
Valoarea estimată: 6500 lei+TVA

  • 3500 lei/11 luni pentru sediul din Rădaia nr. 50, comuna Baciu, jud Cluj
  • 3000 lei/12 luni pentru sediul din Cluj-Napoca, Str.Donath  nr.53 A, Cluj-Napoca

Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Preţul cel mai scăzut/la pachet pe cele două obiective.

Informații suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str.Donath nr. 53 A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro,  în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

Termen depunere oferte: 14.11.2025

Articolul anterior
Achiziție de semnături electronice
Meniu
Sari la conținut