Obiect achiziţie: semnături electronice, în perioada 01.01.2026 – 31.12.2026
Descriere obiect achiziție (specificaţii tehnice):
Kit semnătură electronică (maximum 100)
1.Certificat digital calificat emis in ierarhie publică valabil 1 an de zile din momentul emiterii acestuia.
Asigură autentificarea unică a semnatarului și integritatea documentelor semnate. Emis in conformitate cu legislația privind utilizarea semnăturii electronice de furnizor acreditat de Autoritatea pentru Digitalizarea României.
2.Dispozitiv criptografic securizat eToken de creare a semnăturii electronice
Dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, stocare a certificatului digital și a perechii de chei private si publice.
Folosește chei private RSA de 2048 biți.
Certificat FIPS 140-2 conform cu legislația privind utilizarea semnăturii electronice cu dublu mecanism de securitate. Se conectează prin portul USB al calculatorului.
3 .Aplicație software de semnare a documentelor electronice și marcare temporală.
Aplicație software pentru semnarea documentelor electronice, fișierele rezultate sunt de forma pdf, p7s sau p7m.
Semnează și marchează temporal orice tip de document electronic.
Poate fi folosită pentru verificarea oricăror documente semnate electronic, indiferent de emitentul semnăturii.
Reinnoire semnătura electronică (maximum 230)
1.Certificat digital calificat emis în ierarhie publică valabil 1 an de zile din momentul emiterii acestuia.
Asigură autentificarea unică a semnatarului și integritatea documentelor semnate. Emis în conformitate cu legislația privind utilizarea semnăturii electronice de furnizor acreditat de Autoritatea pentru Digitalizarea României.
2.Dispozitiv criptografic securizat eToken de creare a semnăturii electronice
Dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, stocare a certificatului digital și a perechii de chei private si publice.
Folosește chei private RSA de 2048 biți.
Certificat FIPS 140-2 conform cu legislația privind utilizarea semnăturii electronice cu dublu mecanism de securitate. Se conectează prin portul USB al calculatorului.
3.Aplicație software de semnare a documentelor electronice și marcare temporală.
Aplicație software pentru semnarea documentelor electronice, fișierele rezultate sunt de forma pdf, p7s sau p7m.
Semnează si marchează temporal orice tip de document electronic.
Poate fi folosită pentru verificarea oricăror documente semnate electronic, indiferent de emitentul semnăturii.
Oferta financiară va fi prezentată individual, atât pentru kit semnătură electronică cât și pentru reînnoire semnătură electronică.
Contract: Da
Termen de livrare/prestare/executare: 2026
Alte mențiuni: Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea „sau echivalent”.
Informații suplimentare se pot obţine de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Donath nr. 53A, cod 400293, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Valoarea estimată in lei fără TVA: 28.400 lei
Termen limita de primire a ofertelor: 14.11.2025, ora 10.00.




